Gå til innhold

Halebeinet mitt, som en kniv som stikker meg

Anbefalte innlegg

Går dette over? Har symptomgivende bekkenløsn., men har helt frem til i går kun hatt vondt dersom jeg har sittet, stått eller gått for lenge. Men igår like etter gravideyogaen (mye info om fødselen igår og lite øvelser, ingen som gjorde vondt) var det som noen stakk meg med en kniv i halebeinet? Nå er det slik om jeg beveger meg brått, skal sette meg på toaletter, en stol ol. Har hittil i svangerskapet hatt en høyt tempo, men prøver roe ned, men nå ligger jeg her livredd og kun på siden på en madrass og er redd for å flytte meg fra a til b.

Er dette vanlig? eller vil disse "knivene" gi seg dersom jeg hviler masse? Er førstegangsfødende i uke 32 nå.

Håper på svar...

Fortsetter under...

jeg hadde det akuratt likt. Jeg hadde det best når jeg gjorde forskjellige ting. Gikk litt, satt litt, lå litt osv. Det gikk over når jeg fikk behandling hos en manuell terapaut. Det er leddbånnene inn til rumpa som er "irriterte". Fikk vite at jeg kunne hjelpe meg selv ved å massere ledd båndene rundt... Hvis du skjønner hva jeg mener. Det er j... vondt men det funket litt for akutte smerter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...