Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Hvor lang tid tok det før bt var normalt etter dere sluttet med Trandate?Sluttet for tre dager siden, gikk da kun på 100 mg. Måler bt hjemme, men på håndleddet, dette viser høyere nå enn før. Kanskje normalt at bt går litt opp med engang man slutter? Hvis det blir normalt igjen da, det er jo ikke sikkert. Men trodde det måtte gå hvertfall en uke før medisinen var ute av kroppen. Noen med erfaring?Og er det noen som bruker måler på håndleddet hjemme, hva er erfaringen deres med det, stemmer det? Håper noen svarer:) -vil ha svangerskapsforgitningen ut av kroppen-
DoubleTrouble Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Hei! Jeg hadde svangerskapsforgiftning da jeg gikk gravid med mine tvillinger. Hadde veldig høyt blodtrykk. Gikk på Trandate i 14dgr tror jeg før det gikk ned.
Medicus Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Hei! Jeg begynte med Trandate 100 mg x2, siste uka før fødselen,og har måttet bruke det i 5 måneder etter fødselen før blodtrykket ble noen lunde normalt.Prøvde å slutte flere ganger, men blodtrykket steg når jeg sluttet. Så nå håper jeg det holder seg stabilt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå