Gå til innhold

Slim nå? 3 dager til ikm? Hva kan det være??


LeNoAnMa

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp her. Har ikm til lørdag, men har fått masse slim nå, noen som vet hva dette er? Og var superlite blod i den ene gangen, mens spottaktig noen andre ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikkke hva det er i ditt tilfelle, men jeg kan jo fortelle om noe tilsvarende som skjedde meg.

Det var IKM dagen jeg fikk noe EL-aktig slim, og den neste dagen hadde jeg det også. Jeg syntes dette var veldig rart...men skjønte ikke helt hva det var. Mensen dukket ikke opp....jeg testet negativt tre ganger...mensen kom fremdeles ikke. Da det var gått 13 dager over IKM testet jeg positivt....og da forstod jeg at slimet jeg hadde må ha vært EL-slim!! (Det er jo stort sett rundt 14 dager mellom EL og IKM).Syklusen min må ha vært litt ustabil den mnd.

Jeg kan så klart ikke si om det er det i ditt tilfelle. Men hvis du ikke er helt sikker på om du har hatt EL, kan det hende det er EL-slim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noe som minnet om el- slim i går og i dag. Syntes dette var litt rart, så jeg tok en test bare for gøy egentlig... og testet positivt 5 dager før IKM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...