Gå til innhold

Tar dere med pappaen på 12-ukerskontrollen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer har veldig lyst til å være med i tilfelle vi får se babyen, og får bilder! Er dette vanlig, eller er det først på UL at de fleste pappaer er med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg lurer egentlig litt på dette selv. Skal til lege om en uke og er da 8 uker. Sambo har lyst til å være med hvis han har mulighet. Dette må vel bare være opp til hver enkelt. Ingenting er uvanlig eller vanlig slik jeg ser det!

Skrevet

Hei hei=)

Jeg hadde samboeren med på legekontrollen min, selv om jeg var bare i uke 8. Han satt på venterommet, men legen min mente at jeg måtte hente han inn.. hehe.. så, fikk vi info og slikt ilag=) Legen prøvde med utvendig UL for å høre etter hjertelyden, men det var nok for tidlig. Hadde vært kjipt om sambo gikk glipp av dette.. Ta din kjære med deg du=) Det er jo deres opplevelse=) Blir spennende=)

Skrevet

Hei!

Sambuaren min har vore med på alle kontrollar i alle tre svangerskapa så sant det har vore mogleg! Det er jo like mykje hans sitt barn, så han har vore like nysgjerrig som meg:).

Så viss du som gravid er trygg til å prate om *alt* når vordande pappa er i nærleiken, og pappa sjølv vil vere med, så ta han med deg. Ei glede vert jo dobbelt så stor når ein kan dele den med andre...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...