Gå til innhold

Tar dere med pappaen på 12-ukerskontrollen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg lurer egentlig litt på dette selv. Skal til lege om en uke og er da 8 uker. Sambo har lyst til å være med hvis han har mulighet. Dette må vel bare være opp til hver enkelt. Ingenting er uvanlig eller vanlig slik jeg ser det!

Hei hei=)

Jeg hadde samboeren med på legekontrollen min, selv om jeg var bare i uke 8. Han satt på venterommet, men legen min mente at jeg måtte hente han inn.. hehe.. så, fikk vi info og slikt ilag=) Legen prøvde med utvendig UL for å høre etter hjertelyden, men det var nok for tidlig. Hadde vært kjipt om sambo gikk glipp av dette.. Ta din kjære med deg du=) Det er jo deres opplevelse=) Blir spennende=)

Hei!

Sambuaren min har vore med på alle kontrollar i alle tre svangerskapa så sant det har vore mogleg! Det er jo like mykje hans sitt barn, så han har vore like nysgjerrig som meg:).

Så viss du som gravid er trygg til å prate om *alt* når vordande pappa er i nærleiken, og pappa sjølv vil vere med, så ta han med deg. Ei glede vert jo dobbelt så stor når ein kan dele den med andre...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...