Gå til innhold

Noen som har prøvd STACK her? Hvor får jeg tak i det?


hjelpesmega

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stacker du mener?

jeg har prøvd det, får ikke bestillt det te norge, men anbefaler det ikke, det inneholder effedrin, som gjør at du får sår i magen, jeg ente med blødende magesår etter 2 uker. Å det funker ikke slakene viss du ikke spiser sunnere å trener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er det samme som stacker, finnes type 2-10- Det er ikke å annbefale, da anbefaler jeg heller at du prater med legen din å får reseptbelagt medesin i steden.

Eller legger om kosten.

Det er det jeg har gjort. Tungt i begynnelsen men lett etter en uke :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte.. Stack2 er et ulovlig legemiddel og man har ikke lov til å selge det i norge så eneste måten å få tak i det her er å få fra noen som har tatt det ulovlig inn i landet.

 

Hva regner du egentlig med å få ut av å ta stack2? Man kan ikke spise som normalt og tro man vil gå ned i vekt av det. Stack2 øker forbrenningen med ca 5% eller mindre avhengig av dose. Hvis du f.eks forbrenner 2000kcal om dagen så vil stack2 hjelpe deg med å forbrenne 100kcal ekstra hver dag. På en mnd vil det da bli ca 3000kcal som tilsvarer ca 350g fett.

Som du skjønner er det ikke noe mirakelmiddel du kan putte i kroppen og bli slank på et blunk. Riktig kosthold er det viktigste og uten det skjer det ikke stort.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det. Jeg spurte bare om noen visste hvor jeg får tak i det hen. Hadde jeg trengt kostråd hadde jeg spurt om det, men takk for omtanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan har dere svar på dette.. Altså 5% høyere forbrenning..

Ha-ha..

STACK betyr sammensatte preparater for å oppnå høyere fettforbrenning og mer energi.

Det inneholder forskjelige ting fra boks til boks SOM har forskjellige navn fra uke til uke.

Hvorfor ?? Jo, i USA er det meste lov inntil de finner ut at det kanskje ikke var så lurt å selge det.. Så blir det ulovlig. Neste preparat kommer, men med en ørliten tanke annerledes innholdsfortegnelse.. Noen måneder går hvor de selges i massevis, noe ille skjer og vips er de ulovlige. Nytt produkt, nytt navn, ny etikett..

Det finnes utallige varianter og det er IKKE å anbefale til foreldre overhodet. Flere av de er så sterke og er nær beslektet med amfetamin. Noen inneholder ephedrin andre ephedra..Begge delene kan skade mer enn det gagner.

 

Dersom man ønsker piller som setter igang forbrenning styr unna disse preparatene. Det skumle med de er at man fort blir avhengig av de ( til en viss grad ) og de er ulovlige ( bryter loven ) osv...

Jeg vet også om en mor som gikk i psykose av de. Utrolig trist.

 

Dersom du vil ha noe som setter fart på ting kan du kjøpe en lovlig variant med kofein, guarane m.mer som heter ripped fuel. Den har også en variant som ikke er lovlig, men den sleges kun i utladet.

 

 

Helsekostforetniger har puryvate bl.a. som er kjempe bra.

Ta helle rkontak tmed en PT som kan hjelpe til med et skikkelig program. Finnes mange bra der ute som hjelper deg med kost og trening.

 

Hold deg "REN" og ikke tøys med stack. Det er og blir på dopinglista..husk det ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit det er på dopinglisten, men er faktisk lovlig i den forstand at en ikke bruker det i organisert idrett og ikke tar inn mer enn til eget forbruk..og dette sier jeg ikke for å oppmuntre til bruk, jeg har selv brukt og vet hva det går i, men det er jo greit å ha fakta på bordet og ikke innsnevre gråsoner i regelverket pga. norske holdninger til preparater som faktisk har ën viss påvist effekt i rette "omstendigheter".

 

men nå skal jeg også si at stack, le tigre og andre efedrinprodukter i stor grad reduserer vannmengden i kroppen og er kun ment som et preparat over kortere tid, herunder i stor grad deffing for å "fjerne siste rest", så når en evnt slutter på dem må en regne med at en får tilbake normal vannmengde i kroppen...det er langt fra et langsiktig "slankemiddel"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg vil på det sterkeste fraråde stack og all den andre dritten man får over grensa. Jeg kjøpte noe der i 2004, og dette inneholdt amfetamin. (jeg visste ikke det da) Fikk no helvetes energi,sov aldri og drev på som en gal både inne og ute i hagen døgnet rundt. Ble rett og slett helt IDIOT. Men ja,jeg raste ned godt og vel 30 kg på en og en halv mnd. Var hos legen og han kommenterte vekt tapet mitt,jeg var ærlig og fortalte jeg hadde kjøpt kost tilskudd. han ville ha urinprøve,og jeg fikk beskjed om at jeg ville få svar om en uke,Det tok 3 dager og da ringte han sentpå kvelden og fortalte at det var funnet amfetamin. Han ba om at jeg kom med pillene, slik at de fikk sndt de til analyse. Deretter ble de rapportert inn. BRA. Neste gang jeg var i sverige var jeg innom samme sjappa,da var de borte men det var kommet et nytt slag med nesten samme navn. det for en faen i meg,og jeg spurte etter de jedhadde hatt,og da forteller ekspeditøren at de ble tatt av markedet. Javel sa jeg, (butikken full av folk) men disse da,er det amfetamin i disse også,slik det var i de andre. Han ble litt paff,tittet seg rundt ,var noen som glodde,og stotret frem at det ikke var amfetamin i de jeg hadde hatt. Du sa jeg,de der ble rapportert inn å stoppet pga meg,det ble funnet amfetamin i mine prøver så den der må du dra lenger utpå landet med. Han ble rimelig lang i maska. Men jeg var så forbanna for det der,de stod å sa den gangen jeg kjøpte at det ikke var no muffens med de!!!! Jeg er glad de er stoppet, for dødligheten med de pillene der er visst ganske stor. Så alle dere som lurer på de der produktene,få dere noe hos legen eller noe. Skjønner dere vil ha kiloene fort bort, men alt det drittet er ikke verdt det. Lykke til med sunnere slankeopplegg alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...