Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 jeg er så hissig hele tiden.... klarer nesten ikke styre meg.... jobber i barnehage, og synes plutselig at alle barna er en pest og en plage.... hva skal jeg gjøre?? dette er skikkelig fælt!
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Jeg har akkurat det samme... og jeg jobber i barnehage jeg også... er helt håpløst... bare lyst å brøle til ungene... så du er IKKE alene...
bikkemor Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Kjenner meg igjen der ja,jobber i barnehage jeg også. Synes plussli ungene gjør så mye mer utav seg og bråker mye mer enn for bare noen uker siden..
Gjest Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Jeg og... Går desverre ut over lille søte gutten min på 5 år, og jeg føler meg helt forferdelig etterpå. Stakkars samboeren min. Tror egentlig ikke det er noe vi kan gjøre, bare forsøke så godt vi kan å kontrollere oss. Jeg hører meg selv at jeg er sinna, men klarer liksom ikke stoppe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå