Mamman til Mari Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Barna våre skal være brudepike og brudesvenn for oss :-) Jenta vår har akkurat fylt 1 år da, gutten vår blir straks 5 år. Har tenkt mye på hvordan vi skal gjøre dette. Tenker ikke at det kan bli etter en "oppskrift" med ei bestemt lita jente... Er det allerede nå :-) Så litt uforutsett er jo bare sjarmernde... MEN, vil gjerne at det skal være fint og stilig også. Har tenkt at gutten vår kan trille veslesøstra si i en liten kjerre/vogn o.l. Noen ga meg tips om at faren min kan ha vesla på den ene armen og meg i den andre... Litt usikker på det, men er en idé. I så fall kan gutten vår gå med ringene. Han er til å stole på, en rolig kar. Hva synes dere? Noen tips? Hva skal dere andre gjøre? 1-åringer kan jo være litt uforutsigbare... Kan trene mye med gutten vår og forberede han godt, men litt vanskeligere med en 1-åring? Kan selvsagt bare la henne sitte med mamma feks, men har ikke lyst til det heller...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 hei! vi hadde fire brudepiker i sommer, tre av dem på 8 og 9 år og ei lita nydelig brudepike på 1 år, vi giftet oss i en liten kirke, mens vi sto og ventet på at døra skulle åpne seg og vi gikk inn fikk hun noen små hvite drops og spise på av hun 9 åringen som skulle leile henne opp....var bare så hun skulle stå litt stille hehe... da dørene åpnet seg var vi litt spente på hva som kom til og skje, hadde aleriert oss med kjente i familien, oppover som sto klar til og ta henne i tilfelle hun ble redd eller ikke ville... da dørene åpnet seg tok hun buketten i den ene hånden og 9 åringen i den andre hånden og kikket og smilte stort mens hun gliste til moren som hun så stå foran (moren var min forlover)og hun gikk så flott og fint frem til alteret. aldri godt og vite hva sånne små finner på. men var jo en god ide og la sønnen din trille henne opp feks da. lykke til kommer til og bli kjempe bra uansett hva du velger! ingen forventer at en 1 åringen skal gjøre alt etter boka.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Jeg synes idèen med at sønnen deres triller henne i en kjerre høres supert ut Og om hun skulle gå ut av vogna og finne på noe annet, så er det jo ingen krise. Du får alliere deg med noen som passer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå