Cathrine 85ogEmil Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Hei...er 11+0 idag...begynte egentlig no plutselig å få noen skikkelige stikkinger i brystene.har vært øm i flere uker nå,...men stikking???veldig ubehagelig.. noen som vet hva dette er?Eller har vært borti det samme?
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Har vært borti det ja... i mitt 1 svangerskap.. på slutten begynnte det å komme melk når de stikkingene kom..men i negynnelsen var d bare stikkninger.. er helt sikkert ikke noe farlig altså!!!!!
Cathrine 85ogEmil Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 nei tror ikke det er farlig..men fy så ubehagelig...når kom det melk hos deg? takk for svar
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Det var på ingen måte mye melk... men bare noen dråper... tror d kom fra ca uke 36..altså 2 uker før jeg fødte... så det var ikke plagsomt...Lykke til da... Jeg er 5 uker på vei og gleder meg til stikkingen og sparkingen.........føler det er kjempe sikre tegn på at det er noe der!!!!!! lykke til
Cathrine 85ogEmil Skrevet 28. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2007 Oi..men da er det lenge til:) Masse lykke til til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå