Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Er sååå lei nå... bare 2 mnd å noen dager igjen til termin... bestemt meg for å gå å sette på hairextantion neste uke.... Hvordan får dere andre tiden til å gå? Kan jo ikke jobbe, for legen fraråder- pg.a bekkenet. har sett alle filmene jeg har sikkert 1000000 ganger:) Satt på plass alt til barnet kommer... julehandelen skal jeg ta i latvia i uke 34... Hvaaaa skal jeg finne på? Gi meg noen råd over hva jeg kan gjøre?
Jente07+bolle i ovnen:D Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Er også veldig lei, men har "bare" 18 dager igjen til termin nå Har gått hjemme siden begynnelsen av august pga bekkenløsning, så har kjedet meg myyyye kan man si! Jeg har brukt tiden på å se på tv, rydde/vaske, løse kryssord, lese, gått litt tur, vært hjemme hos foreldrene mine på besøk, sett litt filmer, laget babyalbum (noe lignende scrapbook greier) osv osv..Er temmelig lei av å gjøre alt det der nå, så ser faktisk bare frem imot våken netter med en liten bebis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå