Gå til innhold

noen svar til meg her kanskje??

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gravide etter prøverør her?? Første forsøk?

Eller noen gravide under spray behandling?

Er 4 dager på overtid (sikkert grunnet sprayen)

"problemet" våres er ikke så stort at vi ikke kan klare det selv...

Med mitt barn fra tidligere fikk jeg "svak" (men ikke usikker) test 6 uker etter mens....

Så nå bare lurer jeg på om noen har blitt gravide selv under behandling eller på første forsøk. Vi har fått 50% sjangse pr forsøk utifra problematikken vår. Uttak/innsetting uke 51.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi!!

Klarte det på egenhånd under nedregulering! Bare spør hvis det er noe spesielt du lurer på!

Skrevet

aha=)

Jeg skulle hatt mens lørdag/søndag men har fortsatt ikke fått den.... hadde eggløsning for 18 dager siden.

tok test i går men negativ.... og bare lurer litt på om jeg kan være det men at det ikke slår ut grunnet sprayen... men vet vel innerst inne at det er sprayen som gjør at jeg er sen.. men fanken så frustrerende.... har ALDRI vært sen før.. Skal til uttak i uke 51....

Når fant du ut at du var det? Hadde du kommet langt over IKM dag?

Skrevet

Hei!

Beklager.. Så ikke svaret ditt før nå.. Går det bra med deg? Sett noe til mensen? Jeg testet på IKM dagen min, og den viste positiv. (Clear Blue Digital) Det er visst den som er mest sensitiv. Forrige gang jeg ble gravid var det ingen tester som slo ut før 14 dager ETTER IKM!! Måtte bruke CB digital for å få resultat da også (Endte desverre i MA)

Krysser fingre og tær for deg!

Klem klem

Skrevet

Tusen takk=)

Nei den har fortsatt ikke kommet, og håper den ikke gjør det og at en test skal vise meg positiv snart=) hehe....

Men regner med den er rett rundt hjørnet, kjennes slik ut.

Har tatt QR- testene jeg og de var negative hele gjengen, CB digital har vi ikke her (bare kryss testene) og de liker jeg ikke. Men hadde vert supert med en positiv snart og sluppet alt som hadde med prøverør å gjort..=)

Skrevet

Bestill CB digital på bllige tester.no.. Det gjorde jeg... Billigere å bestille der enn å kjøpe QR på apoteket. Kommer i løpet av 3 dager ca.

Ikke mist håpet!

klem klem

Skrevet

Jaaa, da kom tanta=)

Har tatt en del tester og visste at jeg ikke var gravid selv om håpet lå der og murret=)

Men nå har den altså kommet og jeg skal starte sprøyter om 5 dager og ha innsetting om 19/20 dager=) ÅÅÅÅh som jeg gleder meg og håper på full klaff=)

Skal nok bestille tester der så jeg har til over jul=)

Skrevet

Uff så dumt! Men det er jo utrolig godt å tenke på at dere er igang med forsøket nå ihvertfall! Slipper å bekymre deg for utallige prøvemnd. fremover!

Masse lykke til!

PS Husk å ikke bestille for mer enn 200 kr. pr. pakke.. Da må du betale toll. Jeg pleide å bestille endel i slengen, men da i flere "omganger" slik at det kom mange pakker i postkassen uten å betale toll! Kjempeside!

Hold oss oppdatert på hvordan det går da!

Klem *med MASSE babystøv* klem

Skrevet

Ja, var dumt den kom men samtidig bra... har liksom innstillt oss på å gjennomføre ICSI, (hadde jeg vært gravid så hadde det vært supert altså, ikke missforstå) hehe.....

Så nå gleder jeg meg til to dagerpå hotell med min kjære, bare hvile og tenke på oss selv=) Har ordnet barnevakt på mitt barn fra tidligere så alt er i boks=)

Ja jeg bestiller som regel for mellom 150-200 kr i hver pakke=) Så det blir nok å bestille noen slike tester før jul, skal teste 2/3 januar så målet blir vel å holde ut til etter nyttårs-aften=) og det er jo "bare" en mnd til sååå=)

Skal nok være innom her å gnåle frem til vi reiser, skal forresten ha med maskinen min også, sambo vartenkt å innta badebassenget på hotellet og det kan ikke jeg så dablir det trykking her innpå=) hehe...

Skrevet

Så flott at du tenker positivt! Gled dere til forsøket og ikke minst det at du får jo endel ekstra oppfølging når det er assistert. Jeg har måttet krangle meg noen legetimer.. Har vært litt vel hysterisk! Begynner å gå over nå da, er 13+2 nå

Kos dere masse på hotell da!

Skrevet

Har ikke noe annet valg enn å tenke positivt=)

Har vel tenkt nok negativt gjennom disse snart 2-årene...=)

Ja det skal være greit å få ultralyd i uke 7 å håååper vi ser et lite hjerte som slår=)

Bra du begynner å få roa da, er ikke noe særlig å gå å undre å være nærvøs nei...

Lykke til fremover og vi skal stoooorkose oss=)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...