Gå til innhold

noen gravide selv før forsøk... eller noen gravide på første forsøk?? vil gjerne høre solskinnshistorier=)

Anbefalte innlegg

Skal starte på sprøyter 5/12, dvs uttak/innsetting uke 51.

Er nå fire dager over IKM men testet negativt i går, tar ny fredag om den ikke har vist seg til da... Men regner nok med det er sprayen som gjør det slik ja..... første forsøk uke 51 og har fått 50% sjangse for å lykkes utifra problemstilling...

Noen gravide under spray behandling eller på første forsøk???

Fortsetter under...

hei, vi var så heldige å bli gravide med nr 1 da jeg ventet på mensen for å ringe den inn før vårt første ivf. Dette var i 2004 og i dag har jeg en herlig tulle på 3 år som vi nå strever med et søsken til.

Så det er alltid håp og muligheter.

Lykke til.

Jeg ville bare si at jeg ble selv gravid på første isci-forsøk. Har en jente på 7. 2 forsøk ble mislykket, ble gravid på egenhånd etter dette men mistet i uke 7. Nytt forsøk som resulterte i tvillinger. Har i ettertid fått en gutt helt på egenhånd!!! regner meg selv som en solskinnshistorie og ¨ønsker deg lykke til videre1!

Tusen tusen takk for svar... men for å ringe inn mensen? Hva vil det si... oppstart på spray 20 dager etter det eller? Jeg har ikke ringt inn den jeg, var til samtale og startet spray 3 dager etter den...

Hurrajenter: Kjempekoselig å høre=) Gleder/gruer meg men satser på den sitter da jobben vi mest sannsynlig ikke klarer selv er gjort når det blir satt inn igjen=)

Hei chick!

Da skjer det saker her i Oslo også :) Skal starte pergo i morra og menopur på mandag. UL på onsdag og da blir det vel inseminering få dager etter!!! Renger med at rundt 10.des må det vel skje noe action! Det er jo dag 14 i syklusen... Så i alle fall en gang i løpet av den uka!

Vet du ca dato for uttak/innsetting hos dere?

Åh.... endelig!!!!!=)

Kjempekoselig å høre og håper den sitter som et skudd!!=)

Vi skal ha uttak 17/18 des og innsetting 19/20 des.

Så håper virkelig at jeg sitter her med en positiv test den 2/3 januar=)

Annonse

Apropos posetiv test etter forsøk, nå er det jo flere av uke 46 jente som har testet posetivt, inkludert meg, og dette er vårt første forsøk. Vi fikk ut 9 egg, og av de 9 ble 8 befruktet, men bare 1 delte seg optimalt, og det fikk vi satt inn 12/11, og nå er vi gravide på ekte :o)

Har jo fortstt flere hinder som vi må komme gjennom,har jo opplevd en SA før, men nå har vi ihvertfall en god sjans, så det finnes håp for alle .o)

Masse lykke til ønsker jeg på din vei frem!

Jeg er nå på rugedag 14, ingen mensen og to positive tester i går! Så jeg våger meg vel til å si at jeg er gravid....Så nå håper jeg bare alt jeg kan på at min lille gullspire holder seg der i 8 måneder til....og dette er forresten også vårt første forsøk...

Jeg testet positivt for 1 1/2 uke siden, gikk da og ventet på mensen slik at jeg kunne starte opp med sprøyter i vårt 2. icsi-forsøk..... :o)

Skikkelig solskinnshistorie, trodde ikke det var mulig at slikt kunne skje meg!

Nå håper vi bare at solskinnet er med oss i 8 mnd'er til, slik at vi får en solskinnsbaby i slutten av juli. :o)

Lykke til.

Klem

MaybeMe?

Hvor lenge ventet du på mens før du testet da? Jeg er på dag 5 over tiden og fikk neg test i dag igjen...

Skal starte sprøyter onsdag om ei uke...

Jeg ble også gravid på 1. IVF forsøk. Har tette eggledere som diagnose. Må også nevne at jeg er rukket å bli 36 år og da skal jo fruktbarheten synke (sies det)

Lykke til.

Kjempe koselig å høre at det lykkes for sååå mange på første forsøk!! Gir meg mer håp!!=)

Da jobben som vi mest sannsynlig ikke greier selv er gjort når de fører egget tilbake er vel oddsene gode for at det skal fungere for oss=)

Jeg testet 3 dager etter forventet mens. Trodde bare den var forsinket pga sprayen, for det var den under 1. forsøk også, og var litt stressa fordi jeg skulle begynne på sprøyter to dager etter. Tok egentlig testen bare for å kunne bestille sprøytene på apoteket, hadde aaaaaldri trodd den skulle være positiv. :o)

Annonse

hehe, så gøy=)

Vi har allerede bestillt sprøytene og jeg er på dag 5 etter IKM men testet negativt så... håpet er ikke stort for å ha klart det selv nei..... men men, satser på klaff første forsøk=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...