Gå til innhold

Hvor mye drikker de nå?

Anbefalte innlegg

Amalie Louise har alltid drukket veldig mye, og hun har fått en god del eplejuice blandet med vann. Men i det siste har hun nesten ikke spist, så nå får hun bare vann, og nå synes jeg hun drikker veldig lite. Noen ganger kaster hun flaska når hun skjønner at det bare er vann også, men jeg tror liksom at hun drikker når hun er tørst men...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11030878-hvor-mye-drikker-de-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thomas er glad i vann, vil heller ha det enn melk. Kan til nød drikke et par slurker melk til lunsj og ettermiddagsmaten i bhg, og så får han en flaske melk etter grøten.

Thomas er også inne i en periode der han ikke har så god matlyst. I dag var matboksen nesten full da han kom hjem fra bhg.

Amalie Louise kan ikke drikke melk hun da, da blir hun så løs i magen, så vi har tatt en liten pause fra det for å se om det blir bedre senere.

Men hun spiser mye bedre nå, men er redd hun får i seg for lite drikke

Linea drikker også veldig lite melk, vil bare ha fra glasset mitt noen få ganger. Hvis hun får melk på sin egen kopp drikker hun det ikke. Hun er veldig glad i vann, men drikker ikke like mye som før, kanskje fordi det ikke er så varmt nå. Men det går vel ned en 3-4 dl dagen.

Har hørt fra en venninne (hun har snakket med hs) at det er vanlig at de blir litt småspist i denne alderen. Sønnen hennes er 7 uker eldre enn Linea, og spiser ganske normalt nå, men han hadde en periode som var litt anderledes.

Annonse

Ann Hjørdis drikker veldig lite på dagen. Men på natta er det marerit, hun kan drikke over 1 liter pr natt. Sutrer til hun får drikke :( Så vi har ikke sovet hele natta gjennom etter hun kom :(

Det er min skyld :( Vi var i Spania og hun sluttet med puppen og ville ikke ha noen drikke ( en gang brukte vi bare en blei per døgn ) Da ble jeg virkelig skremt og begynte å gi drikke mens hun sovet. Etter på fikk vi dårlig vane :( Barnelegen sier at det er helt normalt for hennes alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...