Glederseg:) Har født!! Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 til dere som har mistet tidligere,hvilken uke ca var dere i da?? har hatt en sa tidligere selv og var da i uke 6..
bryomamma***høygravid*** Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Hei, jeg har mistet to tidligere, en i uke 5 og en i uke 7! Har en datter på 4, og venter nå nummer to! Er så spent, skal på UL 6. desember for å se om alt er i orden. Krysser fingre og tær! Er nå ca. 6 uker på vei.
Glederseg:) Har født!! Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 så spennende..jeg venter på time til tidlig ul selv..gleder og gruer meg litt..blir nok letter når vi ser at alt er som det skal..ikke no gøy å gå å tenke så mye:) krysser fingrene for oss begge:) klem
bryomamma***høygravid*** Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Nei, det er jo det eneste man går å tenker på!! Lykke til du også!
-Petrine- Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Jeg mistet i uke 6. Har inntrykk av at mange mister i denne uken.
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Jeg mistet også i uke 6. Syntes mange mister i uke 6 og uke 8. Kommer du over fullgåtte 8 uker er det litt sikrere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå