jejeje Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 I mitt første svangerskap ble jeg bilsyk fra befruktning altså før jeg fikk vite at jeg var gravid. Så slo kvalmen inn for fullt i uke 6. Jeg er nå inne i uke 6 på mitt andre svangerskap. Har ikke hatt noen antydninger til kvalme enda.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Ingen svangerskap er like. Når kvalmen kommer er individuellt, også om den kommer! Så ikke sett deg ned å vent på den! Håp på at den ikke kommer du!
jejeje Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 Jeg krysser fingrene for at jeg slipper unna denne gangen! Har veldig trua på det akkurat nå!
Glederseg:) Har født!! Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 for min del så kom kvalmen i uke 6 på sitt verste..er fortsatt kvalm,men spiser lite og ofte..det hjelper..er nå 7+0.. klem
jejeje Skrevet 28. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2007 Jeg hadde det værst i uke 6 sist. Krysser så veldig fingeren for å slippe unna denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå