Vrimle Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Jeg trenger noen kreative sjeler her;) Har du lest noe morsomt eller det kan også være noe seriøst, bare det har ei mening... Gjerne noe litt orginalt som ikke er "oppbrukt" fra før.
Phantom´ Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Ikke alle kan være helter. Noen må sitte i veikanten og klappe når de andre går forbi.. Som en gullring i et grisetryne er en vakker kvinne uten vett!
Niem og Patrick Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Min form for husarbeid er å feie over rommet med blikket. http://www.sidene.no/russ/russekort_tidl.htm Der er endel tips
Nullenusken Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Her er hvertfall det som sto på mitt russekort: "Hvordan kan jeg tenke før jeg snakker når jeg ikke vet hva jeg skal si før jeg har sagt det???"
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 "Om dagen er livet underbart og om natten er underlivet bart derfor er natten skyld i all laken vask" Hadde jeg på mitt, vet ikke om det er så bra jeg.... tror ikke jeg fant det på når jeg var edru får å si det sånn:)
Truseprinsesse Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
HegeKH Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 "platon er død, einstein er død, jeg føler meg ikke så bra selv heller.... " jeg synes den er morsom, men mulig jeg bare har dårlig humor... hehe...
Vrimle Skrevet 28. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2007 Tusen takk for mange gode ideer! Det trenger jeg..
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 "If you think you can or think that you can't, you're right"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå