Gå til innhold

Spørsmål ang. innvendig UL uke 9

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg skal på tidlig UL til fredag innvendig... jeg er 9+5 idag, men jeg lurer på en ting : Får vi da høre hjertelyd ? Går å håper så inndelig på det, men er noen som sier det er alt for tidlig er det det ? Vil ikke gå å glede meg sånn om vi ikke får høre det.. :)

Fortsetter under...

Hei! Jeg var på tidlig ultralyd 6+4, fikk ikke høre hjertelyd, men fikk se at hjerte slo, det var fantastisk det også. Om du får høre lyd eller ikke tror jeg kommer ann på utstyret de bruker, men du vil garantert få se at hjertet slår :-)

hei jeg er nesten like langt som deg 8+4 var på ultralyd i dag.

Så en liten reke med hjerte som slo. Fikk også bilder. Er ikke så store knerten med det var et stort øyeblikk for meg og pappaen da vi så at det virkelig er en baby der.

lykke til

Annonse

Hei igjen :D

Da var ultralyden gjennomført, og litt av en opplevelse.... det lille nurket var 22 millimeter langt og vi så et bittelite hjerte banke....Det var veldig deilig å se :D

Jeg var i uke 9+5 da jeg var på UL på torsdag. Det var en fantastisk opplevelse. Så hjertet slo, og fosteret bevege seg... Så også plommesekken helt klart som en liten sirkel - mye mindre enn hodet. Trodde den var iferd med å bli borte så sent, men det var den tydeligvis ikke ennå...

Lykke til!

Da har jeg vært og sett på det lille underet jeg har i magen:-) Var et lite knøtt på 2 cm. Var fantastisk å se hjertet som slo! Var kommet to dager mindre enn det som først var antatt, så nå er jeg i uke 8+5 og har termin 12. juli. Alt så helt normalt ut og jeg er kjempe letta!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...