Gå til innhold

Hvordan har det gått med alle november forsøk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, ivrige leter vi etter symptomer :-) Jeg har IKM mandag 3.des, tror det blir testet i helgen....Kan bare ikke la være. Har vært oppblåst i magen, og klemmer på puppene for å kjenne etter om de er ømme, vel, helt ærlig så er det ingen sikre tegn enda, men optimistisk er jeg! Hadde vært utrolig kjekt om spiren satt nå, etter 5 turer til Stork.

Beklager for dere som det ikke gikk for, men krysser fingrene for at det blir en liten spire neste gang!

Til dere som venter på å teste, så spennende! De 2 ukene var de lengste i mitt liv hehe Håper dere får en flott positiv test begge to!

Takk for lykkeønskninger, og så trist pluss71 - håper det går bra i desember.

Jeg hadde jo min første tur til Stork for en uke siden, så det er vel litt vel ivrig å tro jeg er gravid på første forsøk, men jeg ser jo andre har klart det. Jeg vet jeg traff el. godt, men tenker slik at går det ikke denne gangen så kanskje neste gang, regner med at "moder natur" venter til det aller aller beste egget kommer dalene ;-)

Hadde jeg vært tispe nå hadde jeg nok samlet svarte sokker i kurven min, jeg er jo som en hund med innbildt svangerskap..

Kjenner etter veldig godt, men på tirsdag fikk jeg skikkelig stikk i magen, holdt på en halvtimes tid. Borsett fra det er jeg bare utrolig humørsyk, og jeg er kjent for å være gjevnt blid, tror vi kan telle på en hånd de dagen i livet mitt jeg har vært grinete, men nå har jeg vært det i snart en uke, så nå må jeg forsette å telle tærne ;-) Men det kan forklares enkelt, jeg har et enormt press på jobben, har hanglet i hele høst og er generelt sliten.

Ellers noen andre med gode nyheter, eller ikke fult så gode? Evt. dere som må prøve igjen, når drar du?

Fikk sms fra en venninne i går, hun lurte på om jeg hadde beg å teste meg. Jeg skrev at jeg måte vente til dag fjorten - hun (hun ble gravid på 3 ivf forsøk)skrev da: Jeg testet svakt positivt dag 9. Så Rakel lykke lykke til i helgen, hold oss oppdatert!!!

Tonnevis med gode tanker retning Bergen!

Annonse

Var det ikke i dag du kunne teste Rakel64?

Jeg sender mange lykkeønskninger over fjellet, håper du kommer med gode nyheter i dag!

Ps.. min venninne testet hjemme dag nr 14, og det slo så vidt ut - man kunne kun se en ekstra strek om man virkelig la godviljen til.. Hun tok samtidig blod prøve hos legen, som da viste dob innhold av dette gravidehormonet, noe som tydet op tvillinger, dette fikk hun bekreftet på ul senere.

Hei, jeg har IKM på søndag så det er noen laaange dager for meg. Har fått hormontilskudd så testen vil uansett slå ut, så det blir blodprøve på meg for å fastslå om dette har gått bra el ei. Lykke til alle sammen som venter i spenning.

Så spennende.

Jeg teste da i dag tidlig, negativ - dag 12 er det for meg nå..

så litt ivri kanskje.. Planen er nå å vente til torsdag som er 14'ende dag.

Snakket med bestevenninnen min i går, hun fikk ikke positiv test før dag 16 da hun skulle ha sønnen sin...

Så med min analytikerbakgrunn, tror jeg disse guttene viser seg på testene fra dag 14-16, mens jentene er litt mer utålmodige med å vise sin ankomst. I alle fall ihht mine observasjoner.

Ellers merker jeg ingen verdens ting, føler kanskje at mensen kommer snart, har fått en kvise (noe det er år siden jeg hadde sist), men ikke noe annet - hadde en del etter el.sprøyten, men det har gått over.

Jo takk, jeg satti inn 3 egg den 10. nov og testet positivt den 24. pos. blodprøve den 23. Så jeg skal ikke klage. Lever nå litt i min egen verden. Dette er uvirkelig etter mange inseminasjoner uten å lykkes, så var det min tur til slutt.

Er veldig glad selvom jeg vet at mye kan skje før babyen/babyene er her! Krysser fingrene og håper for dere andre som skal teste.

Jeg har fått den beste julepresangen jeg kunne ønske meg :-)

Å så bra! Gratulerer!

Når skal du på ul? Det blir jo veldig veldig spennende å se hvor mange vudunder du har i magen :-)

Har du funnet en medisinsk årsak til at du ikke ble gravid med insemenering? Jeg skal hvis nok bare førsøke 3 ganger på Stork før vi evt. gjør noe mer.

Jeg merker tante rød er sterkt i annmars.. så det blir nok ikke noen positiv test på meg i morgen.. snuffs.. men men det var første forsøket mitt da... Men som du vet, man håper jo så inderlig.. Da blir det ny tur til Danmark rundt 19 desember.

Dere andre: Lykke lykke til :-)

Annonse

Hei på deg!

Takk for gratulasjoner. Jeg har fått time til UL. den 19.

håper det er i hvert fall et lite hjerte som slår :-)

Nei de fant ikke noen medisinsk årsak til at jeg ikke fikk napp ved inseminasjon, bortsett fra alderen da.

Lykke til med testingen da, skal ikke gi opp enda!

Tvi, tvi.

Så spennende, det gjør det helt sikkert! og kanskje to? he he he

Neida har ennå ett bitelite håp om at jeg er en av de som har en liten blødning på tross av at man er gravide :-) Vi satser på det vi!

krysser fingrene for deg tjorven, at du er en av de:) hvis det desverre ikke skulle lykkes for deg denne gangen, så så jeg at du skulle nedover rundt 19 des. da blir det omtrent samtidig med meg:) jeg har planer om å dra den 18 hvis jeg får el da, fikk mensen på tirsdag, så jeg håper, for det er den dagen som passer , med jobben, hvis ikke må jeg vente til jan. men håper jeg kan bli med i "des gjengen";) har journal samtale nest uke, er spent, kommer jeg til å forstå hva de sier, dansk er ikke akkurat lett å forstå til tider:) er også spent på, hva skal vi snakke om i tre kvarter?? syns du det gikk greit, hva spurte de om?

lykkke til klem fra meg til alle dere:)

Hei, blander meg inn her, håper det går greit? Er det Stork du skal til? Journalsamtalen der går stort sett av seg selv, de er interessert i å bli kjent med deg og å svare på dine spørsmål, om du har noen. Du har sett skjemaet, og de går gjenom dette blant annet for å se at det ikke er noe som eventuelt kan hindre en graviditet. Det er mange fra Norge som reiser dit, så språket skal ikke være noe hindring, spør hvis du er usikker på noe. Jeg har vært 5 ganger hos Stork og har vært godt fornøyd alle gangene. Og håper nå at jeg tester positiv snart, er 2 dager over IKM. Ønsker deg god tur til Kjøben, og lykke til :-)

Takk! Spennende!

Samtalen er veldig lett tå forstå, de fornorsker dansken sin, hvis ikke tilbyr de å snakke engelsk. Jurnalsamtalen går fort, vips hadde vi snakket en time. De spør, og du svarer - det var en hyggelig samtale.

Det går litt fort i svingene her..

Du kan også gå inn på bloggen min, jeg har prød å beskrive prosessen min ganske detaljert der, for at andre kan "forberede seg" litt, på hva som er i vente.

Jeg fikk tante Rød for fult på besøk i dag, så Storkforsøk 1 var negativt.

Men jeg satser på at det er det perfektet egget som kommer i desember, og at det var derfor jeg måtte vente ;-)

Ja, ja ja jeg går over i Desember gruppen nå, men føler meg her.

LYKKE LYKKE TIL dere som skal teste de nermeste dagene - å... det blir spennende, håper dere for gode nyheter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...