<3 2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 hei, jeg skal på tidleg ultralyd i uke 9. er de innvendig eller utvendig? noen som hvet??
Gjest Orkideen Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Jeg fikk innvendig ultralyd til og med 12. uke. I niende uke ligger barnet nede i bekkenet ditt og er vanskelig å se ved utvendig ultralyd.
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Jeg var på ul når jeg var 9+6,det var utvendig. såg godt bebisen da=) (bilde på profilen min om du vil se=)
<3 2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 hmm, 2 forskjellige svar her:) hehe=) må væll bare vete å se:) takk for svar=)
SuperMoM <3 Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 innvendig.. både denne gangen (var på ultralyd da jeg var 8+1) og da jeg va 12-13 uker på vei med min første..
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Hei.. Jeg skal på tidlig UL til fredag innvendig... jeg er 9+5 idag, men jeg lurer på en ting : Får vi da høre hjertelyd ? Går å håper så inndelig på det, men er noen som sier det er alt for tidlig er det det ? Vil ikke gå å glede meg sånn om vi ikke får høre det..
Tante Bassa Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Jeg hadde innvendig ul i uke 8+4. Legen prøve først med utvendig, men så ingenting. Lykke til på ul!
Julebaby :) Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Jeg skal på første svanger skapskontroll i uke 9... er det da rutine å ta ultralyd og alt det der? eller må du mase spesielt for å få det? jeg spurte ikke om det da jeg bestilte time, for jeg trodde det var en selvfølge, men nå har jeg fått litt andre oppfatninger.. Huff, min første graviditet, så blir litt småstressa av det meste..!
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Du kan tydelig se hjertet slå på UL i fra ca 6 uker og utover. Tror og de har lyd på ulapparatet så du kan høre det, men det har ikke jeg spurt om. Ordinær UL er ikke før ca uke 18, dette sender legen henvisning til sykehuset for deg. Hvis du ønsker tidlig UL må du spørre legen om det, ikke sikkert du får hvis det ikke er grunn til det. Da får du henvisning fra legen din. fastleger har som regel ikke UL apparat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå