Gå til innhold

Hvordan gikk det i dag, Simba999?

Anbefalte innlegg

Var det i dag du skulle på UL? Spent på hv det gikk, fikk du se kjønn?? Jeg gleder meg så og er så spent men det er enda 2 uker igjen for min del...

(og som jeg skrev og korrigerte under Plumbotesten-innlegget hvis du skal prøve den; kalde farger = jente, og varme=gutt (du byttet om i ditt forrige innlegg) Min test ble grønn da jeg fikk datteren min, så det stemte:)

Ikke lenge til UL for Nekiam heller nå. Spent på hva dere får vite

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11029065-hvordan-gikk-det-i-dag-simba999/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heei!

Takk, det gikk strålende i dag!

Det var jo som det alltid er; fantastisk å se den lille der inne:)

Jeg er nok 2 uker kortere på vei enn mensterminen da, så for å få korrekte mål må jeg tilbake på en ekstra ultralyd på selveste julaften faktisk. Da vil jeg få den endelige ultralydterminen, men kunne nok regne med at det blir mellom 9-15 mai et sted. Jaja, får holde ut 2 ekstra uker så lenge babyen er frisk og fin!

Og sist men ikke minst; DET ER EN GUTT!! :) :) :)

Var ingen tvil om det for å si det sånn, kunne se alt;)

Deilig å kunne få se han en gang til på julaften!

Vi dro og kjøpte en blå sparkebukse og noen søte blå Robeez tøffler etter ultralyden i dag for å feire:)

Nå er det snart deres tur, det blir bra!! Spent på å høre hvordan det går med dere andre!!:) Og om det blir gutter eller jenter!:)

PS. Så jeg skrev feil om fargene på testen, bra du korrigerte meg!:)

Ha en strålende kveld!!

ÅÅåååå, så koselig!!! Er jo så spennende å se den "på ordentlig" og se at alt ser fint ut!! Og gratulerer m en sønn i anmarsj da, så gøy at dere kunne se det. m datteren min sist gikk det ikke, hun lå konsekvent m en fot krøllet mellom bena. Var derfor jeg var så ivrig på dette m kjerringråd og plumbo sist også. Håper vi kan få sett det denne gangen, blir liksom litt nærmere når man vet om det er han eller hun.

Artig å begynne å titte på små, blå klær da. Bare å glede seg:) Det ser ut til at du får termin rundt min tid da, jeg har 13.05.

Snart er det min tur:) !

Ja, det blir ganske annerledes når man vet hvilke kjønn det er, vips så ble det mye mer personlig! Nå kan jeg si han og trenger ikke bare si den eller babyen lenger:) Det føles veldig bra!!

Ja, ser ut til at vi får termin ganske så likt!:) Var det du som skulle føde på A-hus? Eller skal du på Ullevål?

Hvilken dato har du UL? Du må huske å gi oss en oppdatering da:)

Heia!!

Så utrolig moro! Grattis med en liten prins på vei da :) Må smøre meg med tålmodighet i 2 dager til jeg!

Må være godt å få vite at alt ser bra ut og står til med den lille.. håper jeg får samme beskjed på fredag:) Kjempe morsom "julegave" dere får da!

Jeg synes det er så deilig å kjenne liv nå! Kjenner at det blir bevegelse i magen når jeg har lagt meg om kvelden. Dvs jeg tror og håper det er liv jeg kjenner, men kommer på samme sted hver gang, så jeg går ut ifra det!

Kjenner jeg ble oppriktig glad på dine vegne nå!!

Ja, jeg vet! Jeg hadde såå jentefølelse hele veien sist, men måtte si "den" i 9 mnd. nå kan du jo snart begynne å kalle ham med navn og, når det blir avgjort:)

Min bydel tilhører visst egentlig AHUS, men fikk innvilget fødeplass på Ullevål (får endelig bekreftet etter UL da). Så da kanskje vi havner på føden samtidig:)

Jeg skal på UL 12.12 kl 12:) Blir en lettelse å få det gjort.. Skal nok keep u posted om det!

Annonse

Takk:)

Hadde skikkelig vondt i magen før timen i dag tidlig, man er jo alltid redd for å få vite noe man ikke vil vite! Jeg var såå redd for å ikke se et dunkende hjerte. Men er vel bare sånn vi er:) Godt å puste lettet ut i det man ser hjertet slå! Det går jo nesten alltid bra!:) Så det går nok kjempebra på fredag!!! :) Gleder meg til å høre fra deg da!

Tipper du får vite kjønnet denne gangen, får be h_n pent om å strekke litt på bena;)

Skal ikke se bort ifra at vi kanskje sees på Ullevål da...

Dere får ha en super kveld jenter! Og kose dere med magen og glede dere til ultralyd!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...