Meg og gutten min Skrevet 28. november 2007 #1 Del Skrevet 28. november 2007 hvordan beveger babyen deres seg? før en uke tilbake fikk jeg noen harde deilige spark, nå er det så vidt han gir fra seg ett dult nå og da, og ikke til de tider han gjorde før. fler som har det slik? jeg er i uke 25 og dette begynte for snart en uke siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 28. november 2007 #2 Del Skrevet 28. november 2007 Hei, jeg er i uke 27 og her er det full fres, skikkelig kraftige spark, men merker at han har lengre perioder han er rolig nå. Et triks, dersom du er bekymret, er å drikke et stort glass med kaldt vann på styrten. Skal nok gjøre utslag det. Ellers kan man jo prøve å dulte og skubbe litt i magen på begge sider og se hvordan responsen er da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinyogsmåen Skrevet 28. november 2007 #3 Del Skrevet 28. november 2007 Hei. Jeg har det likt som deg. Babyen sparker på kvelden når jeg slapper av. Men det er ikke like harde spark som det var for en stund siden. Virker som sparkene er mye løsere nå. Har også vart i litt over en uke. (har termin 8 mars.) Var hos jordmor på mandag, hun sa at man måtte vente til ca uke 28. Da ville det bli et mer mønster på hvordan babyen sparket og det var ikke noe å uroe seg for før det. Så lenge du kjenner litt hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastian + en til Skrevet 28. november 2007 #4 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har det akkurat som deg...jeg er nå i uke 26. Syntes jeg kunne merke sparkene mye hardere og bedre for en tid tilbake. Nå merker jeg nesten ingenting. Kjenner jo at han beveger på seg, mest på kvelden når jeg skal legge meg.Men savner litt de harde gode sparkene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0308,0511 Skrevet 29. november 2007 #5 Del Skrevet 29. november 2007 Hei! Har hatt det akkurat som deg med sparkene som ble svakere og sjeldnere. Det varte en knapp ukes tid: fra 23+2 til 24+1. Det hjalp ikke å drikke isvann eller dulte i magen for at babyen skulle røre seg denne uka. Nå er endelig lillemann sterk i sparkene igjen til mer eller mindre faste tider :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne_b1980 Skrevet 30. november 2007 #6 Del Skrevet 30. november 2007 her sparker det som b vare det, er i uke 27,vært mye liv i nesten 8 uker nå, slitsomt med sparkene opp i ribb beina, og veldig typisk når man skal slappe av, mor er jo verdens beste vugge når ho går omkring:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå