Michka Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Er det mange som har hatt privat UL, uten noen spesiell grunn (komplikasjoner e.l) ? Er egentlig bare nyskjerrig og synes det er lenge å vente til uke 18 :-)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Er sikker mange som tar privat 'UL,men koster noen kroner da,men er sikkert verdt det:) er lenge å vente til uke18 ja. jeg er i uke 10 å har tatt 2 UL allerede pga tidligere sa.
Ella78 m/ A&M Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Vi ble gravid mens vi gikk i utredning og var på vei mot assistert befruktning, så jeg skal til tidlig UL hos gynekologen min, noe jeg er svært takknemlig for. Jeg er så nervøs, men glad også. Og i dag fikk jeg brev i posten fra sykehuset med innkalling til den "vanlige" UL'en i ca uke 18...
perle* Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 jeg var på privat ultralyd på tirsdag. ikke noen spesiell grunn. =)
Cathrine 85ogEmil Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 skal på privat ul 14 des, da er jeg akkurat 3 mnd..ikke noen spesiell grunn..synes bare det er lenge å vente til uke 18...
Elmoen Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Jeg hadde tidlig privat ul (uke 7) pga brunaktig utflod. Vet at menge opplever dette uten at det er noe galt, men magefølelsen min sa at ting ikke var som de skulle... Fikk påvist BO... Gikk forresten til legen først, men han mente at jeg ikke skulle bekymre meg, og at dette var helt normalt. Takk for kjekt svar lege, men jeg kjenner kroppen min best selv Tok privat 2 dager etter (500 kr) Uansett Fikk positiv test i dag (5 dager før IKM så jeg skriker ikke av lykke ennå) og skal ha ul så tidlig det lar seg gjøre. Uke 7 eller noe sånn? Rett og slett bare for å vite! Ikke sjanse for at jeg venter i 18 laaaaange uker (Klarte jo ikke vente med å teste etter IKM engang.)
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Elmoen: Har vært gjennom akkurat det samme som deg, ganske tøft, men er også gravid igjen!!!! Forstår alle som tar tidlig UL, av den grunn at jeg ikke unner andre å gå gjennom det som jeg gjorde. Var gravid, begynte å blø i 13. uke, fikk UL og da påvist BO. Det vil da si at jeg hadde gått ¨gravid¨i 3 mnd med tom fostersekk.
Ane med lillegutt Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Jeg også ahr hatt en BO oppdaget i uke 13, og var kjempebekymra når jeg ble gravid igjen. Var på ul i uke 8 og i uke 12 før den ordinære, og dette var ikke noe problem. Be om å bli henvist, dere skal ikke gå rundt å bekymre dere... Lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå