Gå til innhold

da melder jeg meg inn her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i dag på 13. rugedag etter ivf innsett 15.11 teste positivt!!Hurra, så da håper jeg å høre masse om hvordan dere har det! Og mottar gjerne tips og råd! Dette er nemlig mitt første barn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er vi her sammen... er ikke like mye fart på denne siden virker det som, men vi kan jo uansett følge hverandre her... og lage litt liv og røre her!!!!

Hvordan er formen din da???

Skrevet

Jeg er veldig oppblåst og øm ennå, så er nok blitt litt overstimulert. Men det gjør ikke så mye kjenner jeg, så lenge testen viste det den gjorde!! Eller er formen fin. Blir sikkert litt mer symptomer og sånn om noen uker. Jeg skal på min første ul 19. des. Når skal du? Jeg skal til Seeberg til ul da ikke til Porsgrunn. Og du?

Skrevet

Jeg skal til Porsgrunn 20.desember... Etter det er jeg ferdig der nede.

Jeg sliter med en vond eggstokk, pga overstimulering, hihi.... vi er like der også... ellers har jeg mensmurringer som kommer og går. Hadde halsbrann og kvalme igår, over idag, syns det var litt tidlig... Men kjenner at det skjer litt nedi magen ja... litt følsom også kanskje... hehe

Skrevet

8 og 7 aug., er det termindatoene deres? Jeg driver fortsatt på med neg grav tester (hadde en som ble svakt positiv flere timer etter jeg hadde tatt testen), og etter planen er min termindato 28. juli.

Skrevet

ja det er termindatoene!!! lykke til frk frustrert!!!

Skrevet

da blir jeg her sammen med dere :) jeg har 2.august :)

Skrevet

Jeg har også termin 2 august..er d noe liv inne på august 2008 siden????

Skrevet

Svarer deg her jeg, som du sa kanskje ikke vits å kaste rundt meg med grav symptomer og sånn på den andre siden.... Alt er bra med meg. Er fortsatt veldig oppblåst, ser ut som om jeg er 4 mnder på vei!!!

Men det er ikke noe annet enn kritt hvit crinone, så det er vel et godt tegn får jeg håpe...Klart jeg er livredd jeg også for at jeg skal miste! Har gjort det en gang før, MA. Og det er ikke gøy. Så nå krysser jeg fingrene for at gullspiren min skal holde seg der!

Jeg har litt verking på bakside og foride av den høyre hoften! Merkelig greie, men jeg føler at mens murring har gitt seg. Klarer ikke helt å forstå og tro på ennå at jeg er gravid må jeg innrømme. venter liksom bare på at jeg skal få beskjed om at det er noe feil med testen!

Er veldig spent på å høre hvordan det går med deg. Nå skulle jo vi egentlig bare ha noen fine og bekymringsfrie dager!! Håper virkelig at det ordner seg for deg!

Skrevet

høres ut som du tross alt har fått en fin start da... det er jo veldig bra... jeg kjenner at jeg unner alle det, selvom jeg er litt på deppern selv. det gir jo iallefall håp om at det nytter med ivf. det handler om å ta tak i det som faktisk er positivt... men jeg har heller ikke gitt opp alt håp, men troen begynner å svinne hen.... som jeg skrev på den andre siden, skal jeg ta blodprøve hos legen i morgen og på sykehuset til mandag, for å se på hcg nivået, så da får jeg jo vite hvordan det ligger an... er jo som vi leser, mange som opplever blødninger tidlig i svangerskapet.....

xxxxxxx

krysser alt jeg har for deg og de andre jentene....... og litt xxxxxx for meg også da... hehehe... blir spennende å følge med på deg fremover... masse lykke til iallefall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...