Gå til innhold

Hvor mange januarmammaer får en unge, og vet ikke kjønnet...?


mamma&urokråka

Anbefalte innlegg

Hehe. Litt unødvendlig innlegg, men da jeg åpnet siden for januarklubben og leste nedover følte jeg med litt utafor.. ;-) vet nemlig ikke kjønnet og får bare en. Så derfor lagde jeg et innlegg om det også jeg. Så alle får være med :-)

 

Litt deppa etter å ha kommet fra jordmor, og alt er visst ikke bra. Har for høyt blodtrykk, babyen vokser litt for lite og jeg må hvile mye mer. Men kan ikke hvile mer for har eksamen om en uke... Er jo bare bødt til å sitte og lese. Så ble litt lei meg.. Trøster meg med en stor sjokolade uten dårlig samvittighet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke hvilket kjønne vi får...... På ordinær lå ungen med bøy i hoftene så vi kunne ikke se d. Pga høyt blodtrykk har jeg de siste to ukene fått to ultralyder til, for å sjekke at alt er bra. også da har h*n ligget i samme stillingen. Nå har jeg så kort igjen, så nå gjør det ingenting syns jeg. Vanskelig å kjøpe nøytrale klær, pga alt er rosa eller blått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet! Har prøvde å finne litt, men er mye som er enten veldig "jentete" eller "guttete" selv om det ikke er rosa eller blått også syns jeg. Har da funnet noe men. Får kanskje litt til jul og? hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har arvet en del klær av søstera mi. Det er jo helst jente eller gutte klær, lite nøytralt. Men da har vi jo klær når babyen kommer, uansett kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet heller ikke kjønnet.

Jeg ville gjerne vite det, begge gangene jeg har vært til ul. Men begge gangene har de som har vært med meg sagt, "nei, det vil vi ikke vite" og jeg tenker, "pokker og, jammen jeg vi"l!!! Kunne for all del slått i bordet og sagt at det er jeg som bestemmer, men helt ærlig; litt spennede å ikke vite og da, men mer praktisk å vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Vi hadde egentlig tenkt å spørre om kjønnet, men er første gangen så vet ikke helt hva vi hadde å vente oss når vi kom på ultralyd. Tenkte kanskje at jordmor kom til å spørre oss om vi ville vite det, men det gjorde hun ikke. Hun dreiv og målte og holdt på, og plutselig var hun ferdig, og tørket av og ryddet vekk. Samboer hadde egentlig ikke lyst å vite det, men jeg hadde det. Men da tenkte jeg at jaja, da kan jeg vel la være å spørre, siden han egentlig ikke vil vite det. Så da ble det sånn da. Ikke at babyen viste seg frem akkurat heller da. Så ikke tegn til noe som kunne ligne på kroppsdeler i nærheten av kjønnet en gang, og jordmor strevde fælt med å få målt riktig.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vet heller ikke kjønnet! Første gangen lå h*n slik til, at det var vanskelig å se...De andre gangene har vi valgt & ikke spørre...Så vi er utrolig spente nå!!!

7,5 uke igjen! Jiiiiipppiiii!!!

 

Har kjøpt nøytralt vi. Noe beige, hvitt & andre med farger som lys grønn eller gult.

 

Så blir nok en del shopping etter lille er ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil vite det men ikke samboern min,han har jenter fra før og jeg har jente fra før.

helt motsatt svangerskap nå enn sist.

masse smerter,masse halsbrann og magen går litt inn fra sidene.

håper litt på gutt men like gla uansett bare nurket vi får er frisk og hel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet heller ikke kjønn.. Ville i utgangspunktet vite det; men har vært på ordinær ul + 3d-ul, uten at de kunne gi oss noe sikkert svar på det. Nå synes vi det er kjekkest å ikke vite, og har nok bestemt oss for at vi heller ikke ønsker å vite det med senere barn.. Er jo så spennende! :)

Har kjøpt en del nøytrale klær, men ser jo fort at de grenser mer mot guttete enn jentete, så blir det en jente får vi heller ta en real shoppingrunde etter fødsel. Jeg er ikke så veldig rosa-fan, men blir det jente vil jeg ha myyye rødt - det er så fint - og dessuten er det jo litt koselig å kjøpe søte små kjoler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg og min samboer har valgt å ikke vite :)

 

Men gjett om jeg er spent!

 

Tiden jeg ikke bruker på å tenke hvilket kjønn det er, bruker jeg på å tenke på hvordan vår lille baby ser ut :)

 

ALLE sier jeg får gutt, så blir det en gutt er jeg ikke overrasket.

 

Jeg blir glad uansett hvilket kjønn det blir, så lenge babyen er frisk :)

 

Har på en måte hatt guttefølelse helt fra begynnelsen av, men er ikke helt sikker på om den følelsen er rett da.

 

Gleder meg masse :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi vet heller ikke kjønnet. Ville vite det på ul, men da de ikke kunne se det bestemte vi oss for å ikke kaste oss på ul-bølgen som herjer vilt(",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva vi får....viste ikke noe sist heller,hadde da jente følelse men alt tyda på gutt hihi...fikk jente...nå har jeg også jente følelse men alt tyder på jente...så blir spennende og se hva som kommer...spiller ingen rolle for meg bare h*n er frisk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihihi, morsomt å se at det er flere som ikke vet...

 

Jeg går ut fra at det er en unge, men av og til mistenker jeg at det kanskje er en liten ugle istedet...

 

Helt seriøst, så ville vi gjerne vite - men vi har et sjenert barn, som ikke ville vise frem så mye. Til slutt sprellet det litt, og da SÅ det ut som en jente, men det var en alt for kjapp og dårlig titt til å være sikker.

 

Jeg håper det er ei jente - det er så vanskelig å finne fine guttenavn vi kan være enige om :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke:) Og ville ikke vite heller. Er vår første:) Men på torsdag skal vi på siste UL før fødsel, og jeg er spent på om vi greier å holde oss. Er så fort gjort å "gi etter", hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi vet ikke, men ville egentlig vite. jordmor sa bare at "jeg er ikke noe flink til å sjekke sånn jeg" så jeg krysser fingra for at hun var god på resten av ultralyden. for å si det sånn, så sveipa hun ikke nedom underlivet til babyen en gang. men når det er sagt så har vi vent oss til å ikke vite det, og nøyer oss med navnet bøllebolla inntil videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...