Gå til innhold

Noen fra Harstad eller Tromsø her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei dere to=)

Flott=) Kanskje vi skal komme oss på treff i slutten av januar, begynnelsen av feb? Hadde vært trivelig=) har dere fått time til ordinær UL? Jeg har fått 5 feb... leeenge til.. hehe..

Annonse

Heia :) Æ e opprinnelig fra Stjørdal, men har bodd i Tromsø i fire år no. Æ har termin 2.juli! Kor i Tromsø bor du? Æ bli snart 26 år, på 3.juledag. Vært kjempekoselig å fått til et treff over jul ja! Æ har ikke fått time te ultralyd enda... Legen min e litt sein te å henvise tror æ! Enda æ ba om å få en tidlig ultralyd siden æ mistet tidligere i år.

Hei hei " GravidTone"=)

Spennende at vi har så lik termin da, jeg har foreløpig 4 juli=) Jeg bor i Tromsø, på øya, så.. er mer enn gjerne med på treff over nyttår=) Har fått time til ordinær UL 5 feb. Synes det er litt sent, men men.. er vel innefor det antall uker som er vanlig, regner jeg med=) Er likevel redd for at jeg skal komme på UL, og få vite at embryoet ikke har vokst på flere uker. Skrekk.. ja, selv om jeg ikke har opplevd det før da.

Hvor langt var du på vei da du mistet? rart at legen ikke har fått henvist deg allerede! Jeg hadde noen blødninger, så fikk meg time på GynTromsø. Dro dit uten henvisning, men fikk henvisningen i ettertid. Greit å vite at alt står bra til=)

Hei dere to =)

Har termin den 2 juli, og har fått time til UL den 4 februar!!

Gleder meg masse!!

Få se at der er liv liksom... Men det er jo faktisk en viss mulighet for å kjenne spark før den tid og =)

Jeg er med på treff på nyåret ja =)

Bor også på øya....

Hei " Nurk 02.07.02" =)

Flott at du også er med!! Spennende at du har UL dagen før meg da.. hehe.. kanskje jeg skal snike meg til å høre fra deg hva du opplevde og slik -hihi- =) Håper virkelig at jeg er en av de som kjenner liv tidlig=) Det hadde vært så betryggende=)

Hvor gammel er du og hva gjør du til daglig?=)

Jeg er 24 og sambo er 26. Vi fyller begge år før babyen kommer, så vil da være 25 og 27.. Begge er studenter, som jobber ved siden av skolen.. så, dette kommer til å gå strålende=) har forresten vært sammen i 5,5 år. Enn dere?

Hei igjen =)

Hehe... hørtes ut som du fortalte om oss =P

Jeg er 24 og sambo er 26, og begge rekker å fylle år før baby'n kommer.... Vi har bare vært i lag i 2,5 år vi da, og vi har ei jente på 1,5 fra før av =)

Jeg studerer og han jobber.

Sist kjente jeg ikke liv i magen før i uke 19, men de sier jo man kjenner det tidligere med nummer 2.... Så jeg håper jo =) Kommer til å lete som besatt etter bevegelse fra uke 16, hehe...

Synes foresten det er kjempe gøy å bli kjent med noen som har termin såå nært!! Blir skikkelig spennende på siste innspurten!

Nurk...=)

Så morsomt at vi er like gamle=) hehe.. Ja, og ikke minst at vi har termin så nært=) hehe.. Ja, så til våren blir det spennende i innspurten=) Må bare innrømme at jeg håper ikke babyen kommer før termin, for har jo eksamener til våren=) ( kanskje jeg endrer mening når jeg går der stor som en hval, og bare vil ha babyen ut.. hehe)

Har du langt studie? Jeg går master, og er vel ca midt i studieløpet. Men men.. det gjør ingenting=) Spennende og koselig med baby uansett=)

Koselig at dere har ei jente fra før av da=) Kanskje du kjenner liv tidligere denne gangen, ja. Ikke godt å si=)

Spennende om vi kan følge hverandre litt=)

Annonse

jente 24

Jeg går første året av foreløbig 3 år.... får se om det blir 5 eller ikke =P

Å kombinere barn og studier går veldig bra foreløbig!

Som studen har man jo ganske fleksible dager, og det er godt og kunne ta seg fri en dag om man vil! + masse ferie =)

Du har foresten fått PM!

Heihei :) Er ikke her inne så ofte! Ja, kjempespennende at vi har så lik termin, håper virkelig det går bra denne gangen. Jeg var bare 5 uker sist jeg mistet, så det var ikke så mye. Er dobbelt så langt på vei no nesten. Ja, æ sendte mail te legen idag og hørte med han, han er en skikkelig rotekopp så det forundrer meg ikke! Sukk... enda jeg ba om å få en tidlig ultralyd. Jeg jobber jo i samme hus som GynTromsø, på SMS så det hadde jo vært en mulighet.. Men jeg har ikke hatt noen blødninger nå heldigvis! Gleder meg til å møte deg/dere på nyåret! Klem - spennende å ha noen å følge svangerskapet med som er i samme situasjon!

PS: Jeg er 25 år, blir 26 nå i jula. Jobber i Rus- og psykiatritjenesten i Tromsø kommune og på Zizzi. Samboeren min er 32 år, han er butikksjef på Coop Marked Myreng og kjører taxi! :) Så vi er godt rustet til å få baby...

Hei " Rikard si pia" =)

En harstadværing i Bergen?hehe.. her er det harstadværing i Tromsø -hihi- =) Hvor gammel er du og hvor lenge har dere vært sammen? Vi rekker å bli 25 og 27 før termin, og ved termin har vi vært ilag i 6 år =)

GravidTone :

Ja, spennende med lik termin, og at vi er ganske lik i alder=) Krysser fingre og tær for at det går bra med deg denne gangen! Har aldri mistet før, men kan bare tenke meg hvor jævlig det er, samtidig så nervøs en vil være i neste svangerskap. Som om en ikke er nervøs nok fra før av, liksom!! Men.. nå er du jo over dobbelt så langt på vei, så dette går helt sikkert bra!!=) FLOTT at du ikke har hatt blødninger eller noe..

Synes du skal mase på legen din! Ser jo at de her inne som har mistet før, har dratt på tidlig UL. Selv hadde jeg blødninger og tidlig UL forlangte jeg. Var på GynTromsø, fikk se hjerteslaget og ble roet ned.. lettelse!! mas på legen din du=)

Spennende jobb du har=) Jeg studerer juss, så regner med min jobb også blir spennende når den tid kommer=)

Enig med deg.. Gleder meg til å møte deg og dere på nyåret!! spennende=)

mzme=)

Hm.. vi vet kanskje hvem hverandre er! Det er jo spennende=) Harstad er jo ikke så stort liksom, og vi er jo like gamle=) Ja, bor på øya=) Har dere fortalt nyheten til mange da? Vi har fortalt dette til de nærmeste venner og familie, men venter litt ann med å fortelle til resten.. Vanskelig å vente i grunn.. hehe...

Så gøy at vi er 4 stk på ca. samme alder med så lik termin i Tromsø!!!

Gleder meg til å treffe dere, og bli kjent med dere i januar =)

Jeg er med på treff, når som helst etter 10. januar, for da skal jeg til JM og få høre hjerte lyden!

Nurk =)

Ja, det er spennende at vi er flere som er like gamle med så lik termin=) blir spennende å møte dere alle=)

Jeg ble så inspirert over at du skrev du skulle til JM, så ringe for å få time=) har time 14 januar=) vet du hva som skjer på denne kontrollen? Har de sagt at du får høre hjertelyden? Er så nysgjerrig=) Vet ikke om jeg klarer å vente til januar, men har jo ikke noe valg.. ukene flyr jo i grunn=)

jente.24

JM sjekker blodtrykk, urin og veier deg. Så måler hun symfyse fundusmål (sjekker magen =P)

Så snakkes det litt sånn løst og fast, og du kan stille spørsmål hvis du lurer på noe..

Mulig det er noe mere??? Men klarer ikke komme på noe mere for øyeblikket...

Og I januar når vi er ca 15-16 uker regner jeg med vi får høre hjertelyden ;-)

Det er jo det som er det beste med første JM timen!!

Det er det samme som skjer på hver kontroll i grunn. Men med litt forskjellige tema, alt etter hvor langt man er på vei.

Hvilken JM skal dere til da?

Kanskje noen av oss har samme =)

Nurk=)

Yes, da var det vel akkurat det jeg regnet med, som blir å skje=) Spennende om hun hører etter hjertelyden!! kunne så inderlig ønske at jeg fikk gjort dette før jul, men må nok bare slå meg til ro med at det verken er vanlig, nødvendig eller mulig -hihi- =) Nysgjerrig, så blir det slik=)

Jeg rinte det " jordmorsenteret" som er i byen. Samme inngang som Dressmann. Vet ikke hva JM heter, for snakket bare med ei i resepsjonen. Skal du til disse? Tror de er tre stykker der, eller noe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...