Gå til innhold

Da flytter jeg ut herfra og over til juni klubben..Etter sjekk hos legen..

Anbefalte innlegg

Har vært hos legen i dag og trodde jeg hadde termin 28 juli i utgangs punktet selv..Men han mente at siden jeg ikke hadde hatt skikkelig mens sist og når han kontrolerte livmoren så mente han at jeg var 10 uker på vei..Jippi..Så nå blir det juni baby i stede..

Fortsetter under...

skjønner=) gledelig nyhet da, eller? hadde blitt glad jeg iallefall=) greit å vite at en er flere uker på vei enn antatt, slik at en raskere når 12 uker.. Ikke at alt er sikkert da, men du skjønner hva jeg mener=)

Kos deg i ny terminklubb da=) akkurat kommet inn her, jeg=) ikke tenkt på terminklubb før i dag=)

Saa fantastisk, det er jo luksus aa faa hoppe over noen uker da!! =o)

Jeg ble satt tilbake fra uke 7 til 5 fo en uke siden, paa UL, og skal tilbake neste uke, og er spent paa hvor jeg er da. Er jeg 7, 8 eller 9 uker?? Kan jo bli alt mulig har hoert som spirer som ikke vokser saa mye i starten, men noe voldsomt i uke 6 og 7....... =o) Julibaby blir det nok uansett da, men det spoers bare naar. Lykke til videre, med kortere svangerskap. Du er jo satt frem ca en mnd, utrolig kult faktisk! Et stort hopp det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...