Gå til innhold

No er grensen snart nådd....

Anbefalte innlegg

Jeg blir så sint.....

Sønnen min går på en barnehage her i Trondheim som vi ikke er fornøyd med. Det er så mye rart som skjer der. Ikke noe alvorlig, men små ting som gjør at en blir irritert og missfornøyd. Feks så var de ikke ute mer enn to av fem dager i forrige uke!!!!!!!! Har prøvd å ta opp dette med personalet, men kommer ingen vei med dette. Flere som har samme erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11027208-no-er-grensen-snart-n%C3%A5dd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke hvor gammel barnet ditt er, men hos oss er de minst ute onsdag, torsdag og fredag. mandag og tirsdag gjør de ting inn. Dette fordi de minste sover bort så mye av dagen i barnehagen, det går bort mye tid til mat, stell osv......

I den forige barnehagen var de verken ute eller gjorde ting inne da, så jeg kan forstå din irritasjon.

Nå jobber jeg som pedagogisk lærer på 3-6 års avdeling, men jeg synes det høres hårreisende ut at de ikke er mer ute. I min barnehage har vi som mål at alle skal ha vært ute hver dag og gjerne hele dager så fremt været er greit. 0-3 års avdelingen er også ute hver dag og gjerne både på formiddag og ettermiddag hvis været og klærne tillater det. Det betyr ikke at de ikke får tid til å gjøre andre ting. Og ja, de får til og med tid til å sove.

For meg høres det ut som latskap når de ikke går ut mer enn det de gjør. Ta det opp med de igjen og si at du ønsker barnet ditt skal være mer ute.

jeg hadde også reagert på om de ikke var ute. du som sier de ikke er ute mandag og tirsdager, har aldir hørt om noen barnehagen som har det slik. der jeg jobber så er de alltid ute. man er enten ute før man sover eller etter. og man får fint tid til å gjøre andre aktiviteter også. trenger jo ikek være ute i 4 timer liksom. kan godt bare være ute en times tid. men syns det er viktig at man går ut hver dag. skjønner ikke at de orker å være inne en hel dag heller jeg. for da hadde jeg blitt gal..

jobber selv i en barnehage her i byen og vi er ihvertfal ute en gang om dagen (1-3 års avd). skal være kaldt ell noe veldig spes om vi ikke er ute! Min erfaring er at det kommer mer an på di voksne, unger elsker å være ute i allslags vær om dåm blir vant til det:) Skjønner godt at du ikke liker det der!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...