mmn 82 Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Hei. Har en gutt på 3 1/2 mnd. Har OTH og lurer på når vi kan bytte til sportsvognen? Tror ikke han holder mer enn maks to mnd til i baggen... Kan han ligge i sportsvognen da?
...venter... Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Vi skifta til sportsvogn da jenta var 5 måneder. Hun skulle absolutt se, og ville ikke ligge flatt når hun var våken... Hadde tenkt at hun skulle ligge lenger i bagen, men gikk veldig fint å bytte. Veldig avhengig av barnet, og selvfølgelig hvilken vogn du har. Vi hadde stor bag...
LegallyBlond Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Om den holder til 5-6 mnd så tror jeg nok at du kan gå over til sportsvogndelen ja. Mener å ha lest her inne om folk som har gått over til den i 4-5 mnd alder. Den kan jo ikke legges helt flatt, men det er unansett en veldig god liggestilling i den. Jeg for min del likte ikke å ha ungen vendt fra meg så tidlig, så hadde en annen vogn fram til ungen var 10 mnd. Om du synes det er for tidlig å bruke sportsvogndelen nå, så kan du jo kjøpe deg en brukt sportsvogn og ha i tillegg de mnd fram til han er rundt året og enten selge den igjen etterpå eller ha den som sovevogn i bhg seinere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå