2SmåTroll Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Har en vond smak i munnen for tiden, vet ikke hva slags smak, men er der når jeg ikke spiser, eller drikker noe. Hjelper ikke og pusse tennene, for da har jeg ihvertfall vond smak i munnen etterpå (pusser de for det da) hva gjør jeg? er dette den metall smaken kanskje? Håper den vil forsvinne for dette er jo helt forferdelig...
Gjest Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Venter til 2 trimester...Jeg veit at det er skikkelig ekkelt, men desverre kan man ikke gjøre annet...
2SmåTroll Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 jeg har akkurat kommet i 2 tri her.. får vente litt til da... for jeg blir snart sprø--- Men det er håp skjønner jeg
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Jeg har MINT-smak i munnen hele tiden jeg.. altså, mint er godt, men ALT smaker mint, så er litt lei..!!! Forstå det den som vil, hvor denne smaken kommer fra. Men hjelper det ikke med tyggis mot den smaken du har i munnen da??
2SmåTroll Skrevet 28. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2007 går mye i tyggis, men kan jo ikke tygge det hele dagen. Blir jo sliten i munnen Og så ser det ikke så veldig pent ut på jobben.
amy_de Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Grønn dent og kaldt vann samtidig hjalp meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå