Gå til innhold

Melk??


Life is a gift

Anbefalte innlegg

Jeg har oppdaget noen flekker på t-skjorten et par morgener nå, litt stivt og uforklarlig. Koblet ikke linken til at jeg kanskje lekker morsmelk før i dag morges....utrolig vittig!! Mannen min bare ler av meg, når jeg sier at jeg er ikke klar for å være "ku" helt enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merket at jeg lakk melk rundt uke 28 eller noe sånt, å jeg syns det var utrolig ubehagelig fordi jeg også følte ikke jeg var klar til å gå rundt å være "ku".. Men, etterhvert har jeg begynt å se positivt på det, det betyr jo at kroppen henger med på det som skjer og gjør seg klar til å gi babyen vår mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant. Skal vel bare være lettet. Men er det sånn at det øker, slik at jeg må begynne med ammeinnlegg allerede før fødselen tror du?? Hva med deg?

 

Jeg er nå 33+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg begynte å lekke melk rundt uke 23 faktisk. Eller råmelk er det vel, det er bare dråper for dagen, kanskje litt mer nå.. er 32+1, men har ikke trengt ammeinnlegg enda, og vil heslt unngå det før fødselen.. kommer sikkert til å bli dritt lei av å gå med det etterpå når jeg ammer! hehe.. så er det bare litt, så trenger du ikke ammeinnlegg.. så lenge det ikke plager deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig har jeg bare merket det om morgenen, at det har kommet om natta liksom. Så jeg satser på at jeg ikke behøver ammeinnlegg helt enda. Litt rart å begynne med det før gutten er kommet liksom...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 32 nå, å har brukt ammeinnlegg i ett par uker allerede, men mest pga jeg får smerter i brystene når det er kaldt. Ble anbefalt det av jordmor med tanke på brystbetennelse. Føles veldig behagelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kanskje ikke så dumt det (ang brystbetennelse) Jeg har liksom tenkt at alt slikt kommer ETTER fødselen, men det er vel ingen grunn til at melkekjertlene ikke skal bli påvirket av kulden nå så vel som om noen uker.

 

Jeg er 34+1 jeg nå. Har ikke lekket råmelk på noen dager, men lurer iallfall på å begynne med ulltrøye innerst når jeg skal være ute en stund om gangen. Kjedelig å begynne "ammelivet" med betennelse vil jeg tro.

 

Takk for flotte innspill jenter! Dere er go'e å ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...