Gå til innhold

Termin 1 august


g@ia er tilbake...

Anbefalte innlegg

Heisann

Er det flere her som har termin 1 august? Vi venter vårt tredje barn da, og gleder oss veldig.

Jeg har hatt litt kvalmefornemmelser og litt vondt i magen, men merker ellers ikke så mye til graviditeten. Med de to andre var jeg stuptrøtt - d kommer vel etterhvert det og, husker ikke når det begynte sist. Guttene våre er nå 7 og 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!!! jeg har ikke 1 august, men etter mine beregninger her på nett har jeg 5 august så det er jo ikke så langt unna da!!! dette er første gang vi prøver å få barn og den satt i 4 pp. må innrømme at jeg føler meg ikke gravid enda så det er litt rar følelse at det er noe der nå. regner med at symptomene kommer tidsnok!! hehe. blir 2 spennende mnd framover nå.

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, jeg fant ut at jeg var gravid idag.. vet ikke helt hvordan jeg tar det enda men. jeg har termin 30 juli, det er ike mange dager forskjell. jeg skal ha nr to nå, så jeg kjenner det godt at det er noe på gang egentli. å etter jeg fikk positiv test, så kom kvalme også:( lykke til da'=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid med nr 2 og har termin 31. juli ifølge egne beregninger. Har mistet 2 ganger, senest i sommer da jeg var 18 uker på vei, så nå håper jeg det går greit denne gangen:) Har masse symtomer. Trøtt, tett i nesen (virker som jeg produserer ekstra mye slim og gugg når jeg er gravid...:), småkvalm og litt hodepine, vondt i puppene, men det hører jo liksom med det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei=)

Gratulerer med nr 2 på vei=) sommerbaby på deg også.. har selv termin 4 juli.. kan jeg spørre om du vet hvorfor du mistet i uke 18? var det noe galt med barnet, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Tok test i dag og den var positiv,har regnet ut at jeg har termin 5 august.

Har en sønn på 10 år fra før.og samboeren har en sønn på 10.

Dette blir vårt første felles barn.

Hadde en SA i mai,så jeg håper det går bedre nå,tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har regnet ut at jeg har termin 2 august. Det blir da mitt tredje barn også. Jeg har en datter på 5 år, og fødte en gutt i dødfødsel i sommer. Så selv om vi kun har ett barn som lever, så har jeg to barn, synes jeg. Merker allerede at dette svangerskapet kommer til å bli laaaaangt. Jeg er jo bare 4 uker på vei, men allerede tenker jeg på hvilken type oppfølging jeg vil få denne gangen. Skal på første kontroll om to uker, så da får vi se hvordan det blir fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!!

 

Jeg har termin 2.august. Er mitt 2 barn. Har en gutt på 3,5 år. Hadde en SA i februar og håper at alt skal gå etter planen denne gangen... Spotter litt, men skal prøve å være positiv til det motsatte er bevist!!! Har allerede vært hos kontroll hos legen og skal å ta blodprøve en gang pr uke for å sjekke at hcg nivået stiger som det skal..har også fått time til tidlig UL den 14 desember for å påvise hjerteaktivitet.... Så når disse neste ukene er overstått og om alt da er bra, så skal jeg senke skuldrene å prøve å tenke på at jeg har en liten baby i magen!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også termin 2.august!! dette blir spennende!! vi har en gutt på 2,5år fra før.

det må være skummelt for dere som har mistet tidligere! vi har ikke gjort det, men jeg er skikkelig redd! forrige gang fannt vi ikke ut at vi var gravide før i uke 8, så da var det jo ikke så lenge til det var litt sikrere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...