Tøysetipp Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Jeg har mistet notatboken min med alle de fine julesitatene mine. Det er lite å finne på nett også. Noen som har noen julesitat/dikt å dele med meg? Da blir jeg veldig glad.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 dytter litt for deg...skulle gjerne hatt noen selv...
~Snublefot~ Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 http://www.ta-a.net/jul/sitater.shtml Fant noen her. Var flere treff, men så ikke på alle. Søkte på julesitater. Så ikke ut som det var så lite å finne, men som sagt, tittet ikke på mer enn et par sider/treff...
Tøysetipp Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 Takkfor hjelpen ! Jeg søkte på 'julesitat' og synes ikke jeg fant så mange aktuelle.
~Snublefot~ Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Kan være lurt noen ganger å prøve litt forskjellige varianter, evt trunkere. Varierer litt hva de forskjellige sidene bruker som trunkeringstegn, men det står som oftest et sted på siden... Forklart av google: Grunnstammesøk For å gi mest mulig nøyaktige resultater bruker ikke Google "stemming" og støtter ikke bruk av jokertegn. Med andre ord så søker Google etter nøyaktig de ordene du skriver inn i søkeboksen. Et søk etter "googl" eller "googl*" vil ikke inkludere "googler" eller "googlin". Bruk flere former dersom du er i tvil, f.eks. "festival" og "festivalen". Her vil stjerna være trunkeringstegn, selv om ikke de bruker det uttrykket;-)
~Snublefot~ Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Samtidig fikk du forklaring på hvorfor vi fikk forskjellige treff:-)
Tøysetipp Skrevet 28. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2007 Det var forklaringen ja :-) Da skal jeg søke i vei og forhåpentligvis bli litt klokere. Takk for hjelpen - du var til stor hjelp !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå