Gå til innhold

Tiril, Mari eller Tilde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått fra 7 til 3 navn, nå begynner vi å nærme oss en avgjørelse om hva lillegull skal hete og det passer fint siden hun snart er klar til å komme ut ;)

så, hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker veldig godt Mari. Det er stilrent og klassisk, samtidig tøft og litt søtt!

Skrevet

Jeg liker Tiril best. Kjenner ei lita som heter det, og hun er ei søt og "små tøff" jente. Syns ikke så mye om Tilde. Mari er helt greit.

Skrevet

Barnet ditt er et menneske som forhåpentligvis skal leve et langt liv med navnet sitt.

Tirill og Tilde kan være søtt på en baby, men....

Jeg stemmer for Mari!

Skrevet

Mari er finest.

Tiril er altfor søtt, og Tilde er kallenavn for Matilde.

Skrevet

Ville gått for Mari. Det er et tidløst navn som passer like godt på en liten jente som en voksen dame.

Skrevet

Eg likte Tiril. =)

Det er vedi søtt! <3

Skrevet

3 flotte navn.. ville nok valgt Tiril jeg!

Skrevet

Alle er fine, men holder en knapp på Mari.

Skrevet

Mari er søtt, men kjedelig - utrolig mange som heter det. Tiril er pent, men litt spist synes jeg - pga to i'er... Altså - gå for Tilde. Det er søtt og koselig og det er også det mest sjeldne av disse!

Skrevet

Mari er et flott navn. Både søtt og tøft på en gang, kan passe mange persoligheter. Tiril synes jeg er et litt begrenset navn, liker ikke det så godt. Tilde er fint det også. Skulle selv gjerne kalt mitt barn Mari, men min saboer liker det ikke dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...