Gå til innhold

Noen som er rundt 9uke og ikke føler seg gravid??


Diamanten

Anbefalte innlegg

Er 9uker+2dager idag og føler meg ikke spesielt gravid, blir fortere trøtt og litt ømme pupper det er det eneste.. Hva med dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm, føler meg veldig gravid når kvalmen kommer over meg, ellers så er det bare superoverømføntlige pupper som styrer dagen min:) de er så vonde at det er nesten som jeg må gråte hvis noen kommer borti:(

 

har ett barn fra før, så magen popper frem utover dagen :)

 

er 8 uker i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei=)

 

Er akkurat 9 uker på vei idag. Akkurat spydd!! Håper så inderlig at den kvalmen skal avta snart. Var på tur på universitetet, men fikk meg en overraskelse denne morgenen også. Når jeg ikke er kvalm, så er det ømme pupper som minner meg på at jeg er gravid. Ellers, så føler jeg vel ingen forskjell.. Hehe..

Slipper du kvalmen og oppkast du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart ti uker og formen er ikke god. Er kvalm hele dagen, trøtt, øm i brystene og magen eser ut om kvelden. Har en toåring fra før og formen er lik som da jeg gikk med henne. Bortsett fra at magen var flat til uke 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme som deg omtrent. Litt småuggen og dårlig matlyst, men ellers lite symptomer... Begynner nesten å lure litt av og til.. Men vi er vel egentlig bare heldige..:-)

 

Er 10+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så og si ingen symptomer, og som deg, så hender det at jeg lurer... Men jeg har bestemt meg for å være glad for at det så langt er et veldig greit svangerskap, men gleder meg selvfølgelig masse til å få bekreftet at alt er bra på kontroll rett før jul.....! Er 8+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaster opp og er kvalm hele døgnet omtrent, kjedelige greier. Mye trøtt og sliten, blir mange timer på sofaen på kvelden gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har det slik. Er 8+0 i dag. Knapt et eneste symptom. Er ganske matlei, har ikke lyst på noenting, og i allefall ikke middag. Har vært kvalm bare en dag denne uka.... Synes det er fint selvfølgelig, men lurer litt på om alt er ok også. Utenom dettte har jeg bare litt ømme pupper, men mye mindre enn tidligere... Satser på at jeg er heldig jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...