Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er jeg i gang med sprøyter jeg også..hehe

I redsel for å sprøyte to sprayer til morgenen med nesespray merket jeg esken og flaska med "NBNB kun 1 spray!!!"

på morgenen i dag etter å sprayet kun det ene neseboret så satte jeg meg ned i sofaen med skinka i den ene handa og puregon pen i den andre med spissen farlig nærme magen... det hele endte med at jeg begynte å le av hvor pinglete jeg var... hehe..

Jeg tror jeg telte 10 ganger til tre før jeg fik satt den... men det merkeligste var at det ikke gjorde vondt,.,hehe... da lo jeg bare enda mer av meg selv...hehe..

Da er den milepælen registret på skjemaet mitt ;)

nå er det ikke mer en en og en halv uke til UL den 7/12. kjempe spent :) håper jeg får ut masse egg ;)

Klemmer til alle dere som gruer dere til sprøyta... dere har ingenting å grue dere til...(selvom jeg også har hørt denne selv :))

Ha en fin dag jenter!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11025177-satt-f%C3%B8rste-spr%C3%B8yte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Kan jeg få lov til å si hva var det jeg sa nå, hehe ?

Det gjør ikke vondt å sette sprøyta, men det vet du jo nå.

Lykke til videre, nå skal du se det er uttak før du vet ordet av det.

Klem

Prøv å ta litt fart og "hugg" den inn i, bedre enn å langpine seg :-) Men, det er ikke vondt, kan av og til sprenge litt og jeg fikk noen blåmerker ved innstikkstedet, bærre lekkert! Spennende da, håper du får mange, fine egg eller muligens et par gullegg, det holder jo: Lykke til!!!

Et lite tips:

I og med at pennen stort sett oppbevares i kjleskapet av de fleste.

Ta den ut en stund før du setter den slik at selve injeksjonsvæsken blir romtemperert, da slipper dere som regel at det sprenger og svir etterpå.

Jeg har ikke pennen i kjøleskapet - ligger på nattbordet. Mens puregonen jeg ikke bruker ligger i kjøleskapet :) jeg merket ikke noe sørlig spreng på den første.. litt rødt akkurat der jeg stakk, men ellers så er det helt greit egentlig..litt stikking kanskje hvis jeg skal pirke på det...hehe

det er så gøy å være et steg lenger :):):):):):):):)

Flere som begynner med sprøyter i dag?

hejsa

sætter også den første sprøjte i dag - er noget spændt. Sætter den først i aften når min mand er kommet hjem, har altid lært man ikke må være alene når man tager noget medicin for første gang. Skal scannes allerede d 4/12 da jeg har reageret kraftigt på pergotime - 4 æg , så insemineringsforsøget sidst blev aflyst, nu skal vi se om det er lettere at kontrolere det med sprøjterne

Held og lykke til dig

annevande

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...