Gå til innhold

Litt av kvart


tiltiderensom

Anbefalte innlegg

I dag er jeg skikkelig kvalm og uggen... begynner på uke 33 på fredag. Magen er fin, stor og rund. Babyen er ikke like aktiv som den har värt, så tydelig at det begynner å bli trangere der inne, sånn föles det utenpå også. Det meste er ganske tungt nå...ikke alle netter som er like gode (oppe å tisser ofte), og når jeg sånn som denne uken har värt ganske aktiv merker jeg at jeg blir sliten! Har termin 18. januar, det föles lenge til, men er jo i grunn ikke det da!

 

Fortsatt en del utstyr som gjenstår. Vognen kommer i hus löpet av förste uken i des. Gleder meg veldig til det! Stellebord, bilsete og litt til gjenstår.

 

Har ikke begynt å handle julegaver, så det er litt pes.... Skal begynne til helgen.

 

Svangerskapet til nå har värt fint. Mye kvalm i starten, värt en del hormoner i sving, huden og håret har levd sitt eget liv, men ellers topp form:)

 

Hvordan har dere andre januar mammar hatt det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg! Har det mye som deg. Er i grunnen i fin form, men det begynner å bli tungt nå. Vanskelig å sovne igjen når jeg våkner om natten. Ingen god stilling å sove i og et ork å snu seg i sengen.

 

Og julegavene??? Ikke snakk om det...

Og julekortene??? Ikke snakk om det (og de siste fem årene har alle fått hjemmelagde kort av meg - så det er vel forventet i år også...)

 

Men det nærmer seg! Og min kjære har lovet at han skal ta all rengjøring og sånt til jul og jeg skal nyte livet på sofaen. Skal ikke stresse sånn at jeg får et julebarn...

 

Ha en fin dag! Snart advent! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere i svangerskapet gikk alt stort sett ok, frem til for en-to måneder siden. Da begynte svimmelheten. Både lavt jernlager og lavt blodtrykk. Redd for å svime av når jeg er alene.

Jeg har termin 4. januar og er så og si ferdig med julepresanger. Nå mangler kun noen småting. Hadde planlagt dette lenge at jeg skulle være ferdig med gavene før desember. Kjenner jeg er glad for det nå, for jeg føler meg veldig sliten og har fått så vondt i ryggen og vonde kynnere. Trangt inni magen, ja. Har kjøpt alt av "store" ting til baby'en, og alt av smått håper jeg. Må se igjennom klærne om alt er på plass. Noe ligger her og noe der.

Julekakene er begynt på. Har vaskt ned stuen, men fremover blir det bare støvsuging/gulvvask i huset. Orker ikke mer storrengjøring. Er jo helt gåen dagen etter.

Skal prøve å slappe av litt nå, men det er ikke lett det heller. Blir rastløs. Heldigvis har jeg håndarbeid som jeg holder på med. Strikker en ull-lue for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende! Jeg er et typisk skippertak menneske, så her blir det sjelden gjort noe för det må... :) Men vi skal feire jul borte i år, så blir ikke rare forberedelsene her hjemme, derfor er jeg ikke fullt så stressa. Ikke juletre... kun litt små pynt, masse lys og friske fine juleblomster. Må väre litt, for har ei tulle på tre som gleder seg til jul og har lyst på mye pynt:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...