Gå til innhold

Her kommer et tips om penklær!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg å prøvde pene topper og kjoler til den storegullmedaljen. Jeg fikk veldig god hjelp i butikken altså, men allikevel så passet alt bare akkurat. Og i og med at jeg "bare" er i uke 20 er det jo greit om det er litt å gå på! Det hele endte med at jeg gikk på solo. Der har de jo klær for oss som i utgangspunktet er store! Og de er jo beregnet på at mange har litt stor mage... Jeg fant hvertfall en kjempefin topp som satt utrolig fint, fremhever magen og allikevel er det masse plass til at den kan vokse mer!

Lykke til alle damer, i julebordsesongen(alkofri i år!) og før julaften, nyttårsaften og diverse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heter butikken Solo? Hvor er den? Har de nettbutikk??

Skrevet

Søkte og fant svar på nettet!! Vi har flere butikker her i byen som selger Zizzi-klærne, og de har mye fint!!

Skrevet

Solo ligger oppe på gunerius i oslo:)

men zizziklærne finner du her og der....ikke sett på nettet...Men i svg er det en Zizzi butikk på amfi madla:)

Skrevet

Topper har aldri vært mitt problem. Jeg sliter mest med bukser og skjørt. Har gått greit til nå, men nå finner jeg ikke mer. Har fått et par kjoler som vel passer, men føler meg ikke vel i kjole i det hele tatt, det har jeg aldri gjort etter at jeg ble "stor". Men nå har jeg også bare 1 måned igjen, men det er jo denne måneden det er tid for å pynte seg også. Ja ja. Det får gå som det går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...