Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Bebe Confort Babideal Dakar? fant den på baby kos sin side, noen som vet hvordan den er? hvor mye den veier?
Castho Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Jeg har dakar vogn, og jeg er KJEMPE fornøyd. Liker at den har så gode lufthjul som fungerer fint både på grus og inne. Den har typiske "enkle" løsninger og med det mener jeg det er veldig lett å legge den sammen, sette opp og ned ryggen osv. Den har 5 (tror jeg) posisjoner i ryggen ink liggestilling. Og reguler bart fotstøtte (både den nedre og den som henger sammen med ryggen. Vi har en teutonia mistral vogn også, men jeg savnet det svingbare forhjulet. Jeg vet ikke nyaktig hvor mye den veier men den er ikke tyngere enn mistralen vår som er ca 12 kg. Og vi har en wolksvagen passat som ikke er satsjonsvogn og vognen tar mindre plass en teutonia'en. Jeg har kjøpt min brukt, men skulle jeg kjøpt ny kunne jeg fint kjøpt denne vognen igjen. Ellers ville jeg sett på GT safari! Samme pris, men litt "tøffere" i fargen og større handlekurv under. Begge er SUPRE vogner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå