TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 tar det lang tid før man før man får papirene med person nr til den lille? og de papirene med navneregistrering? noen som vet?
r r r Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Vi fikk ett papir vi hvor personnummeret stod hvor vi skulle fylle inn navn og sende i retur. Tror vi fikk det da minsten var ca. 2 uker. Mener vi også har fått fødselsattesten (det samme papiret men med navnet trykket på), men jeg vet ikke helt hvor jeg har lagt den...
sol_okt07 Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Fikk det papiret med personnummer og navneregistrering (som skal returneres) da lillejenta var cirka 3 uker. Har ikke heeelt blitt enige om hva etternavnet skal være (om mitt etternavn skal være med, eller om vi bare skal bruke hans - vi er ikke gift og har derfor forskjellig etternavn), så har ikke fått returnert det enda.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 takk for svar. emma er nå 4 uker, og har enda ikke fått noen ting... jaja, kommer vel snart da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå