Frøken Lakenskrekk Skrevet 27. november 2007 #1 Del Skrevet 27. november 2007 Hei.. Jeg har egentlig ikke noe spørsmål, men vil bare si noe til dere som sitter å prøver å finne ut om dere skal beholde eller ikke. Jeg vet hvordan dere har det, og jeg vet hvor vanskelig det er. Jeg gikk gjennom det samme for 5 mnd siden. Jeg var skikkelig i tvil, og klarte egentlig ikke å bestemme meg. Jeg og kjæresten min snakket en del om det, men da var han i militæret og jeg hadde store planer om skole. Skulle bytte linje og hadde kommet inn på allmenn og hadde(har) store planer framover med utdanning. Foreldrene mine og mange av vennene mine var ikke positive til at vi vurderte å beholde det. Vi turte ikke engang å fortelle det til foreldrene hans, for de er skikkelig kritiske til oss. Men så kom dagen jeg skulle på sykehuset, og jeg hadde bestemt meg, ombestemt meg, bestemt meg og ombestemt meg om og om igjen. Men så var det presset fra folk rundt meg som gjorde at avgjørelsen falt på å ta det bort med hensyn til utdannelse, jobb og alle rundt meg. Jeg gjorde en gigantisk feil da (mener jeg). Jeg tenkte ikke på hva jeg ville, for jeg ville jo egentlig beholde det, men jeg tenkte for mye på skole og det andre hadde sagt. I ettertid har jeg angret syyykt mye! Har hatt mye dårlig samvittighet og sånt. Men når jeg tenker på skole og jobb så hadde jeg ikke klart alt det jeg gjør nå hvis jeg hadde hatt en liten en. Men alikevel angrer jeg. Så med etterpå-klokskap har jeg funnet ut at dette var ikke det riktige for meg. Men det kan være det riktige for andre. Men det er opp til enhver person. Bare tenk dere godt om! Tenk på hva DERE vil, om DERE vil ha en liten unge. Ikke tenk på om vennene vil at du skal det eller ikke skal det, eller om foreldrene vil at dere skal eller ikke skal, eller folk rundt dere. Det er DERE det handler om, ingen andre! Er ihvertfall dette jeg har lært utifra min erfaring Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11023459-tenk-deg-godt-om/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå