Gå til innhold

Takker for sist og litt yoga info!:):):)

Anbefalte innlegg

Hei allesammen! Takk for en kjempekoselig kveld på San L.! :D Ser frem i mot neste! :D :D :D

Det ser ikke ut som det er noen yogakurs som begynner før etter nyttår..:(

Jeg har listet 6 yogaskoler i oslo, mellom 4-8 ggr og mellom 1100kr-1720kr. Det kan jo være mulig å forhandle pris hvis vi er noen som melder oss på samtidlig..:) Kan ikke dere som er interesert skrive dere op her under så skall jeg sjekke litt mer i løpet av uken!?

klem-klem g

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11023446-takker-for-sist-og-litt-yoga-info/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også intressert, så skriver meg på her!:)

Eneste jeg vet om som har "gravid-yoga" er Oslo Yoga:

http://www.osloyoga.no/index.php?option=com_content&task=view&id=273&Itemid=184

Men dette kan jo du Ronja:)

Klem

PS til Nekiam: UL gikk fint! Ingen tvil om at det er en gutt som svømmer der inne;) Gleder meg til å høre om din ultralyd på fredag!:)

-Åh så fint med en liten gutt!! Gratulerer med det Simba! :D:D:D

Man anbefaler ikke gravide å gjøre "vanlig" yoga, den er ofte alt for kraftfull for gravide. (Elixias instruktører er ikke alltid utdannete yogainstruktører heller..)

Men elixia har jo også gravidyoga:) de har bare ikke, så vitt jeg vet, kommet ut med timeplaner for nye kurs i januar. De har en veldig flink dame som heter Fatima som instruerer i den.

Hun har også gravisyoga på Pusterommet.no,

der koster det 1100:- / 7ggr , og så har vi:

osloyoga.no 1280:- / 8 ggr

yoga.no 1000:- / 6ggr

yogakurs.no 1190:- / 4ggr

puroyoga.no 1200:- / 8ggr

yogaskolen.no 1720:- / 8ggr ..ink cd! ;)

Antall ggr er litt missvisende siden timene varierer mellom 1-2,5 tim...

Det er dette jeg har funnet, i tillegg til Elixia.no da.

Jeg har lyst å gå 2 kurs. Enten to på samme sted eller en på Elixia og en et annet sted. Akkurat nå lener det mot Pusterommet. Men jeg må ta en ringerunde først.

Noe annet som er bra med Elixia er at de har ansatt fysioterapeuter som treningsveiledere, skall dit på tirsdag og få en times bekkenløsning-og gravid tilpasset veiledning, helt gratis!

:D Snakkes! g

JO, jeg må bare fortelle noe fantastiskt! I går kveld lå jeg med hendene på magen som vanlig, for jeg hadde jo følt tilsammen 4 dult utanpå magen tidligere. Da begynte det!! Etter 12 tydlige dult på raken ga jeg op tellingen! Jeg ble helt i hundre, dette er mye tidligere enn jeg følte førstemann! Føler at det spraller runt der inne når jeg sitter her og skriver. Det er såååå deilig!!! Måtte bare dele:):):) klem

Så kjempe moro Ronja!!

Jeg kjenner og tydelige dult hver kveld nå :) Utrolig rar, men god følelse!

Godt å få luftet litt glede her, er ikke alltid man får like positiv respons hos ikke-gravide, hehe :)

Spent på når min "endelige" termin blir satt til nå!

Husker jeg helt feil, eller fødte du på ABC sist Ronja?

Klem klem

Annonse

Hei!

Jeg er alt i gang med Gravid 1 kurset på Oslo Yoga og er KJEMPEFORNØYD! Begynte i uke 12 nettopp for å slippe å vente til etter jul, men de fleste på kurset mitt hadde alt skikkelig mage.. hehe.. Men gjorde samme hva veldig godt for kroppen. Har aldri gått på Yoga før,men merket at dette var noe jeg trengte. Puste og avslapping og samtidig forsiktig strekking og styrke. Akkurat det jeg trenger iallefall!

Ulempen er at jeg har god margin på hele 3 kurs før termin i slutten av mai, og da trolig må gå 2 gravid 1 kurs.. For se ann det litt ;)

Tenkte bare å si at jeg iallefall anbefaler Oslo Yoga (og er flere på kurset mitt som er tilbake da de venter 2, 3 og 4 mann og har hatt kjempeutnytte av kurs på samme sted tidligere)

Lykke til i Yogajungelen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...