Gå til innhold

HVORDAN RENSE BOLBEBAD HJEMME??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gjør dere som har dette det og hva bruker dere?

Skrevet

har ikke svar på det,men om du er gravid så bør du ikke ta bad i boblebad!! :)

ville bare være føre var... :)

Skrevet

jeg har klortabletter som er kjøpt hos forhandlerenav boblebadet. Jeg bader bare uten bobler, men når jeg er ferdig så slenger jeg oppi en tablett og setter på dysene. så stat det og bobler i ca 2-5 min før jeg tapper ut vannet.

Skrevet

Jeg bruker noe så lettvint som oppvaskmaskinpulver!! Blir skinnende rene dyser og kar. Lar det boble seg litt ja...

Bruker det også i vasken på badet og lar vannet stå en stund, det legger seg en våt ring rundt nedløpet der. Den blir stygg etterhvert..

Skrevet

Vi bruker også klortabletter kjøpt hos forhandler.... Du kan boble fordet om du er gravid, så lenge du ikke ar høyt blodtrykk, åpning eller føler ubehag... Og ikke noe særlig å bruke offentlige boblekar!!!

Har forhørt meg om dette med flere leger og jordmødre

Skrevet

Du får kjøpt rensetabletter som skal brukes etter hvert bad- i tillegg til et supersterkt, bakteriedrepende middel som egentlig bare skal brukes 1 gang pr år... hos forhandler...

Skrevet

Jepp.. Men offentlige boblebad skal man helst holde seg unna=)

Holder meg unna sånne boblebad på terrasser o.l. også jeg.. Siden vannet der ikke blir byttet så ofte. Boblebad inne på bad bruker jeg uten betenkeligheter (ikke alltid jeg har på boblene da men...).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...