Gå til innhold

Skisko i str 24???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon som veit om det fins skisko i str 24? Eg finn berre frå 25 og oppover. Guten vår har sko i str 24 og det er stort. Vil så gjerne at han skal få gå på ski i vinter. Han fyller tre i januar og flink motorisk.

Nokon som har erfaring med bindingar med reimar der ein brukar vanlege sko?

Skrevet

Det anbefales at barn begynner med vanlige bindinger.

Vet ikke om det finnes sko ned til str 24. Har du hørt overalt?

Skrevet

Har sett i katalogar og ein butikk. Får sjekka ut litt meir. Takk!

Skrevet

Har titta litt rundt nå jeg og.. og finner bare 25 jeg og.. men kan ikke det gå da? Med en god ullsokk nedi? Eller blir det AAALT for stort?

Skrevet

Det er dessverre slik at det ikke produseres skistøvler i mindre enn str 25. Om du har funnet i str 25 så er du heldig for det for det meste er str 26 som er minste str. Har sjekket med produsenter da jeg hadde lyst til å kjøpe til snuppa her og hun bruker str 22..

Skrevet

Jenta mi fikk ski til jul i fjor, da var hun 2,5 år. Måtte kjøpe støvler i str. 25 (selv om hun da brukte str.23) og ski med ordentlige bindinger. Men det gikk helt fint. Jeg fikk også råd om å kjøpe ordentlige bindinger og har ikke angret på det, ser jo at det blir en helt annen og mye riktigere skigåing enn hvis hun hadde lenket fast beina til skiene med reime-bindinger.

Hun lærte å gå en del i fjor, og støvlene kan hun jo bruke i år også, så jeg tror det skal bli riktig bra når det kommer snø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...