Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Huff..har spist mye av denne...har dere spist brunost?
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Om en skal høre på ALLE "regler" så er det nok svært lite du kan spise. Brunost/fløtemysost går for å være greit! Det er mer muggoster, overmoden Brie osv osv som er uegnet. Tror nok ikke det har noe å si=)
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Nyter alt jeg har lyst på av mat med god samvittighet jeg:-) Tror ikke du skal bekymre deg for litt brunost:-)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Jeg har spist en god del av dette, og tror det går veldig greit:)
Rebekka og tre vidundere Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Brunosten er jo "innkoket" etter hvitosten. Den har i alle fall blitt kokt en god stund, og da er det vel ikke noe problem??
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Jeg spiser denne osten hver eneste dag - aldri visst at den ikke var pasteurisert..... Kommer nok til å fortsette å spise den med god samvittighet!
Gjest Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Er det Tine sin ? Ifølge Tine sitt opplysningskontor er ALL ost og meieriprodukter fra dem pasteurisert. Og om det i norge selges produkter som ikke er det (fra andre leverandører) er reglene strenge på at varene skal merkes tydelig med at de ikke er pasteurisert.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Brunost fra Tine er pasteurisert. Og i tillegg er den kokt lenge så det er ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå