Gå til innhold

Dine aller, aller, aller ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var dine aller, aller, aller første tegn på at du var gravid?

Ble du gravid med en gang , uventet, eller tok det lang tid?

Nysgjerrig : ))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine første graviditets tegn var at jeg var tett i nesen uten å være forkjølet (er det enda og er i uke 13..sukk) og at jeg hadde veldig livlige drømmer som jeg husket når jeg våknet...... Dette skjedde ca 4 dager før ikm, testet 2 dager etterpå og joda - der var det blått kryss før jeg fikk lagt fra meg pinnen ja..........

Skrevet

Jeg hadde veldig vondt i bihulene og ellers i hodet. Var også ekstremt trett og sov ca 12-15 timer i døgnet. ellers sover jeg bare i 8 timer.

fikk også blått kryss før jeg la pinnen på benken.

Skrevet

åh :-) Lykke til videre i svangerskapet=)

Håper snart jeg er der også..

Jeg har stikk og "dunking" i sidene.. mest på høyre side..

Har liksom kommet etter at vi har begynt å "prøve".. Så for meg håper jeg det er et tegn :S

Skrevet

Full klaff på 2pp, etter å ha tatt ut spiralen. Jeg var litt småkvalm noen dager, og har vært ekstremt trøtt i uke fire og fem. I går og i dag har jeg sovnet midt i lesing til eksamen....i går var det en time, i dag var det hele fire timer......huff, håper det snart er over. Var ikke slik sist jeg gikk gravid...

Skrevet

Det eneste tegnet jeg fant, var en veldig sen menstruasjon. Jeg hadde to laaange sykluser etter hverandre. Derfor er det vanskelig å sette termindato, umulig å si når jeg hadde eggløsning. Slutta på pillen i april, så har ikke prøvd så lenge da... Er i uke 14 nå:)

Skrevet

Første tegn var at jeg ble besatt tørst. Jeg var helt krakilsk en periode. Det startet vel en ukes tid før IKM.

Spiren vår satt på første forsøk, så vi er kjempefornøyde :D

Skrevet

Jeg fikk noen ekstremt såre pupper, spesielt på sidene. Ellers så var det mye mensmurringer som også gjorde meg mistenksom. Negativ test med morgenurin den ene dagen, positiv på dagen den neste.

Skrevet

kjæresten min begynnte og lure siden jeg ikke klarte og ligge på magen,og da han hadde mast i 2 uker dro jeg på helsestasjonen...

der fikk jeg bekreftelsen på det han trodde:)

Skrevet

1 kaffen smakte skikkelig møkk! (trodde helt ærlig det var noe feil med kaffen, før jeg husket hvordan kaffen smakte sist jeg var gravid)

2 manglende mens (men da visste jeg det alt pga kaffen...)

Skrevet

Ømme bryster! Veldig ømme bryster!!

Skrevet

Min første mistanke var når det gjorde litt vondt under samleie, kjentes ut som skjeden var blitt for kort plutselig. Sjekka neste dag og fikk postitivt. Lykke til

Skrevet

En blanding av vonde brystvorter og kriblende følelse i magen gjorde at jeg testet meg 2 dager etter ikm :-)

Skrevet

Det var den kommende pappa som først fikk mistanke. Han kommenterte at jeg hadde fått større pupper, og mente at jeg kanskje var gravid. Dette oppdaget han ca 4 dager før ikm. Hadde ingen tro på at det kunne stemme, tok test ikm+6 og jammen stod det gravid på testen, etter ett eneste forsøk. :-)

Skrevet

Hei!

Jeg ble gravid mens jeg brukte p-piller, så det var absolutt ikke planlagt! Men velkomment allikevel...;-)) Det første tegnet...det som gjorde at jeg ble mistenksom...var at jeg fikk en stikking i magen når jeg red i galopp. Jeg har et barn fra før, og kjente igjen den følelsen fra forrige gang. Jeg har hatt litt uregelmessig mens etter at jeg byttet p-piller i sommer, og var 4-5 dager "over tiden". Dro hjem og testet, og testen viste "kjempegravid"! :-)

Skrevet

mitt aller første tegn var at jeg holdt på å klø meg ihjel på puppene....

så ble de ekstremt ekstremt ømme....

og de vooookste ja...

etter 13pp så kan jeg si det var meget planlagt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...