Gå til innhold

Kvalm.........

Selma'har født'

Anbefalte innlegg

Jeg er 24+3,og har den siste uken vært utrolig kvalm.....var ikke sånn i mine 12 første uker en gang....fler som er kvalme?hender jeg får litt magesmerter og blir svimmel og....men smertene er ikke vonde,bare ubehagelige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg litt igjen der, ja. Er akkurat 24 uker. Var mye kvalm i starten, men har ikke vært det på lenge, helt til nå i det siste hvor jeg har vært litt kvalm innimellom. Har også litt ubehag i magen noen ganger, både nede og oppe.. Nevnte det da jeg var hos jordmor for fire uker siden (det med magen), hun sa det ofte kunne være fordi fordøyelsessystemet og sånn går litt tregere enn vanlig når man er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kvalm i litt over de 3 første mnd. Men så gikk heldigvis det over. Men jeg har opplevd en sjelden gang at jeg har blitt kvalm, hvis det har blitt veldig seint før jeg har lagt meg. eller sammen med at jeg har blitt svimmel, da tenkte jeg at det var mitt lave blodtrykk. Det hjalp å sette seg ned med beina høyt, drikke vann og spise litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 uker nå, og blir av og til kvalm når jeg lager mat eller midt i et måltid. matlysten er ofte borte for tiden, ingenting som frister..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er blitt kjempekvalm igjen!! Var det de første 4 mnd men har vært mye bedre etter det.. For en uke siden kom det tilbake igjen. Å jeg er lei av den kvalmen:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

I 24 uke begynte jeg å kaste opp. Hadde ikke vært noe kvalm eller merket noe til graviditeten før det. Det holdt på i fjorten dager... Trodde jeg slapp unna, men nej...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...