Gå til innhold

Uff, jeg blør.. uke 9.


Miss Hannigan

Anbefalte innlegg

Huff, nå er jeg ganske bekymret.. Vil ikke si det er mye blod, men det er mørkt. Er fortsatt veldig kvalm og har mensmurringer, men ikke vondt. Har ei jente fra før og hadde ingen blødninger i det svangerskapet, så noe føles ikke normalt her..

Kan noen fortelle meg litt om erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

ta det med ro! Det er ikke det samme som at det er noe som er galt... kan jo være et blodkar som har sprekt!! Har ikke erfaring fra dette området men hadde lyst å trøste deg litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min begynte å blø for to uker siden, hun dro til legen for å sjekke. Der fant de ut at hun blødde fra livmortappen, og at det ikke er noe farlig. De tok UL og alt var bra!! Livmortappen kan ofte begynne å blø når man er gravid, spesielt hos kvinner i en bestemt alder fikk hun beskjed om(Hun er 28). Ofte i etterkant av sex. Men venninnen min hadde bare vært ute på juleshopping...

 

Du får ha lykke til!! Hvis du forblir bekymret får du tar deg en tur til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare be deg om å ta kontakt med lege/legevakt om du er bekymret. Fortsetter blødningen bør du ta kontakt uansett (sånn just in case).

Har selv hatt blødninger tidlig i sv.skapene, og alt gikk bare bra med barna. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...