Gå til innhold

Dine aller, aller, aller ...

Prinsen & spiren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var dine aller, aller, aller første tegn på at du var gravid?

Ble du gravid med en gang , uventet, eller tok det lang tid?

Nysgjerrig : ))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid uplanlagt første gang (vi brukte prevansjon), så da skjedde det selv om det ikke var planlagt (fikk en MA i uke 17). Andre gang skjedde det på første pp. Mistet i uke 6-7 da.

Hadde egentlig ikke så mange tegn...Med den første var jeg veldig kvalm, og begge gangene har jeg vært mye sliten..

Men mitt tips til deg hgsen87 er å slappe litt av og ikke lete etter symptomer..da kan man så lett innbille seg ting :-S Har inntrykk at det fleste blir gravide når de klarer å slappe av og ikke nødvendigvis tenke så mye på EL osv. Er så utrolig lett å bli skuffet.

Lykke til med prøvingen forresten =)

Skrevet

Tror du har helt rett.. Disse tingene jeg innbiller meg at er symptomer kan overhode ikke være noenting... Bedre og slappe av å ikke bli skuffet , enn å tro man er gravid.. men hele tiden får negtivetester..

det er verre.

Takk for tips - og svar =)

Lykke til selv=)

Skrevet

ømme bryster!!!

Skrevet

Hei:) Vi prøvde i ca 5 mnd, men så var det en mnd vi nesten ikke hadde sex i det hele tatt, og tenkte ikke på å bli gravid den mnd i det hele tatt... for tenkte vi kunne ta en mnd pause... så plutselig kom ikke mensen eller noe, å vipps, så var jeg gravid:)

De symptomene jeg har hatt er kvalme og atter kvalme!!!

Jeg spydde 24/7 i 3 mnd!!! helt J*****...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...