Prinsen & spiren Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Hva var dine aller, aller, aller første tegn på at du var gravid? Ble du gravid med en gang , uventet, eller tok det lang tid? Nysgjerrig : ))
Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Jeg ble gravid uplanlagt første gang (vi brukte prevansjon), så da skjedde det selv om det ikke var planlagt (fikk en MA i uke 17). Andre gang skjedde det på første pp. Mistet i uke 6-7 da. Hadde egentlig ikke så mange tegn...Med den første var jeg veldig kvalm, og begge gangene har jeg vært mye sliten.. Men mitt tips til deg hgsen87 er å slappe litt av og ikke lete etter symptomer..da kan man så lett innbille seg ting :-S Har inntrykk at det fleste blir gravide når de klarer å slappe av og ikke nødvendigvis tenke så mye på EL osv. Er så utrolig lett å bli skuffet. Lykke til med prøvingen forresten =)
Prinsen & spiren Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 Tror du har helt rett.. Disse tingene jeg innbiller meg at er symptomer kan overhode ikke være noenting... Bedre og slappe av å ikke bli skuffet , enn å tro man er gravid.. men hele tiden får negtivetester.. det er verre. Takk for tips - og svar =) Lykke til selv=)
BarnNr.4 :) Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Hei:) Vi prøvde i ca 5 mnd, men så var det en mnd vi nesten ikke hadde sex i det hele tatt, og tenkte ikke på å bli gravid den mnd i det hele tatt... for tenkte vi kunne ta en mnd pause... så plutselig kom ikke mensen eller noe, å vipps, så var jeg gravid:) De symptomene jeg har hatt er kvalme og atter kvalme!!! Jeg spydde 24/7 i 3 mnd!!! helt J*****...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå