Gå til innhold

Voldsom ultralydangst - På an igjen i morgen

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har fått en del forferdelige beskjeder på ultralyd (Hjertefeil, down syndrom, fosterdød 3 uker før termin, MA, blæremola).

Dette har utviklet seg til en komplett angst for ultralyd. Ikke en sånn smånervøs følelse, men oppkast, mareritt og traumer.

I morgen er det på an igjen. Jeg er nå 12 uker og skal ha duotest.

Var der i uke 8 og alt så bra ut.

Har grått i nesten hele kveld og trenger virkelig litt oppmuntring og gode statistikker...

Fortsetter under...

Ønsker deg lykke til!!!

*krysser alt jeg har for at det skal gå bra!!! *

Oppdater oss i morgen.. sikkert ikke enkelt, men forsøk å få deg en god natts søvn,, :) det går nok fint skal du se.. :)

*klemme på*

Huff da,noen skikkelig vonde opplevelser du har hatt,ikke rart at du har traumer da,stakkars:-( Helt sikkert din tur til å lykkes nå,så det går nok kjempe fint i morgen!!! Skal sende deg noen gode tanker i morgen! Håper å få høre fra deg i morgen,når alt er overstått;-)

huff, dette er ikke lett. Men det går nok din vei denne gangen. Det trur jeg virkelig på. Vi har ul imorgen vi også. Statistisk har vel du brukt opp din "uflaks". Lykkelykke til. Prøv å tenke på noe annet. Du skal vel ikke gå alene? Prøv å fokusere på minnene fra ul dere hadde i uke 8 framfor de vonde minnene. Klem

Lykke til!!!

Jeg skal tenke på deg i dag! Nå er det din tur til å få en god nyhet, jeg føler med deg. Dette er ikke lett.

Lykke lykke lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! krysser alt vi har for deg i dag. ;)

vil gjerne ha rapport fra ul:)

klem til deg!

Alt gikk kjempefint!!!

Var 12+5 uker. Fantastisk å se knøttet slå med armene.

99,99% sikkert at det heller ikke er downs. Hadde det vært det, hadde vi tatt hjertelig imot, men man ønsker jo selvsagt ar barnet er friskt.

Veldig, veldig glad!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...