Bianca83 Skrevet 27. november 2007 #1 Del Skrevet 27. november 2007 På søndag tror jeg at jeg hadde det man kaller kynnere. Var ute å gikk tur med hunden og så plutselig kjente jeg at nederste delen av magen ble litt stiv og rar, og akkurat som om det stakk litt liksom. Måtte gå veldig forsiktig å pent hjem og så ga det seg etterhvert. Hadde tilfeldigvis jordmortime i går (dagen etter dette skjedde) og hun sa at det var nok kynnere jeg hadde kjent. Noen som har kjent noe lignende som meg? Førstegangsfødende jeg se (uke 23 nå), så ikke alltid greit å vite og føle på alle sånne ting, og ikke minst hva det er :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #2 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg kjenner også dette, opptil flere ganger om dagen. Plutselig strammer magen til og blir kjempehard, også blir det borte igjen. Og dette er, etter det jeg har skjønt, kynnere.Førstegangsfødende jeg også, 24 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 28. november 2007 #3 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har hatt kynnere fra veldig tidlig i både dette og forrige svangerskap. Det har startet forsiktig ca uke 12 begge gangene. Men det er nå de siste ukene at det har blitt litt plagsomt. Heldigvis er det ikke noe farlig, bare livmora som trener seg til den store "styrkeprøven" Tror bare det er en fordel med litt hyperaktiv livmor, min forrige fødsel gikk hvertfall ganske fort og uten noen former for komplikasjoner. Fikk også 9 dager før termin. Håper det blir noe lignende denne gangen også Jeg er i uke 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåklokkaVest Skrevet 5. desember 2007 #4 Del Skrevet 5. desember 2007 Har hatt mye kynnere jeg også. Går nå i mitt tredje svangerskap, og har hatt kynnere ca fra uke 15 med alle 3. Hvis jeg stresser eller er veldig fysisk aktiv kan det bli mye av dem, og da har jeg fått beskjed om å ta det med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå